Skip to main content
Beantwoord

pukcode kwijt en geen my t-mobile

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

hallo,

ik was bezig met het instellen van een nieuwe toestel voor mijn vader alleen weten we de pin niet meer en moeten nu een pukcode invoeren die we ook niet kunnen vinden. Hoe kunnen we dit zonder een my t-mobile account oplossen?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @salutemb 

Heb je dat kaartje nog waar je de simkaart hebt uitgedrukt? Daar staat ook de pukcode op. En is het een prepaid simkaart of een abonnement?

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21711 reacties
  • Antwoord
  • 11 mei 2022

Hallo @salutemb 

Heb je dat kaartje nog waar je de simkaart hebt uitgedrukt? Daar staat ook de pukcode op. En is het een prepaid simkaart of een abonnement?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 11 mei 2022
Waqqas schreef:

Hallo @salutemb 

Heb je dat kaartje nog waar je de simkaart hebt uitgedrukt? Daar staat ook de pukcode op

Nee helaas ook niet kunnen vinden 

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @salutemb 

Ik kan je daar wel bij helpen. Gaat het om een abonnement of PrePaid simkaart? Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam dat eraan gekoppeld is, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen