Goedemorgen!
zojuist ontving ik in mijn mailbox een heel mooie aanbieding van t-mobile. Voor 1,- per maand onbeperkt bellen en gratis 5G internet.
sinds 30 maart is mijn abonnement van kpn overgezet naar t-mobile. Ik ben heel blij tot nu toe met het bereik van t-mobile! Maar nu baal ik als een stekker dat nu deze aanbieding een week later in mijn mailbox komt đ
Verlengen heeft geen zin, want dit kan pas vier maanden einde contractdatum. Ik heb een contract voor één jaar afgesloten.
natuurlijk begrijp ik dat dit aantrekken van nieuwe klanten is, maar vind dit wel heel zuur hoor. Ik verwacht niets hoor, maar het lijkt me belangrijk dat t-mobile ook bestaande klanten tevreden houdt (blijft houden). Dit zou t-mobile anders maken dan de concurrent en andere grote bedrijven en op lange termijn nog meer nieuwe klanten aantrekken. Met belonen kom je verder mee over het algemeen. Net zoiets als bestuurders van autoâs belonen voor netjes rijden in plaats van torenhoge boetes. đ€Ł
bedankt voor het lezen in elk geval.
p.s. voor meedenken in het bedrijf kunt u mij bereiken via de mail đ