Skip to main content
Beantwoord

Verplaatsen datum blokkade


  • is een Top Poster
  • 7 reacties

Ik zag toenstraks op mijn mail dat ik nog een openstaand factuur heb bij Tmobile , normaal gesproken had ik die direct kunnen betalen ,maar ik ben afgelopen maand op kamers gegaan en ben een beetje door mijn spaargeld heen.. ,ik vroeg mij af of je bij Tmobile ergens 1 malig coulantie kan krijgen ,aangezien ik anders zometeen de hele maand geen internet heb.. en als de datum verzet zou kunnen worden naar de 28e van april alle problemen opgelost zouden zijn aangezien ik dan salaris zou hebben gekregen 

 

mocht hier iemand iets meer van weten hoor ik dat graag

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @loyd97 

Je zou uitstel kunnen krijgen voor maximaal 10 kalenderdagen mits je aan de voorwaarden voldoet.

Hier lees je daar meer over.

Informatie over een betalingsregeling lees je ook op bovenstaande pagina.

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21666 reacties
  • Antwoord
  • 4 april 2022

Hallo @loyd97 

Je zou uitstel kunnen krijgen voor maximaal 10 kalenderdagen mits je aan de voorwaarden voldoet.

Hier lees je daar meer over.

Informatie over een betalingsregeling lees je ook op bovenstaande pagina.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 4 april 2022
Waqqas schreef:

Hallo @loyd97 

Je zou uitstel kunnen krijgen voor maximaal 10 kalenderdagen mits je aan de voorwaarden voldoet.

Hier lees je daar meer over.

Informatie over een betalingsregeling lees je ook op bovenstaande pagina.

Ik voldoe geloof ik aan alle eisen, alleen zie ik nergens wie ik kan bellen of mailen voor verder contact, weet u dit toevallig?


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21666 reacties
  • 4 april 2022

@loyd97 

Voor uitstel van betaling kan je contact opnemen met de telefonische klantenservice en een betalingsregeling kan je eenvoudig zelf regelen in je My T-Mobile account of via de app.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 4 april 2022

Hi @loyd97 

Ik wil graag met je meekijken naar de mogelijkheden. Als je voor een betalingsregeling wilt gaan dan kan dat via My T-Mobile zoals @Waqqas ook aangeeft. Als je in aanmerking komt voor een uitstel van betaling dan kan ik je daarbij verder helpen. Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik met je mee. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. 

Ik hoor graag of je zo verder komt.

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 4 april 2022
Hajar schreef:

Hi @loyd97 

Ik wil graag met je meekijken naar de mogelijkheden. Als je voor een betalingsregeling wilt gaan dan kan dat via My T-Mobile zoals @Waqqas ook aangeeft. Als je in aanmerking komt voor een uitstel van betaling dan kan ik je daarbij verder helpen. Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik met je mee. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. 

Ik hoor of je zo verder komt.

 

Ik heb 100 euro van mijn ouders geleend en betaald, is goed gekomen! Bedankt!


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 4 april 2022

@loyd97 Wat fijn dat je hulp hebt kunnen krijgen. Mocht je in de toekomst vragen hebben dan kun je hier altijd terecht!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen