Skip to main content
Beantwoord

Per ongeluk tweede abonnement afgesloten?

  • 17 oktober 2021
  • 3 reacties
  • 344 Bekeken

Samsss
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik kon in februari 2021 me telefoonabonnement verlengen wat ik had gedaan, zonder nieuw toestel. Nieuwe abonnement is op 8 mei gestart. Nou stond er sindsdien dat ik kon verlengen met toestel. De iPhone 13 is uit dus heb ik afgelopen maand (september) verlengd met toestel. Alleen ik begrijp iets niet, nu staat er op mijn t-Mobile huidig en nieuw abonnement. Huidig abonnement dus van 9 mei 2021 tot 8 mei 2023. En die nieuwe (met toestel) van 21 januari 2022 tot 20 januari 2024. Heb ik nou nu twee abonnementen afgesloten?? Ik dacht dat ik met mijn huidige abonnement dus verlengd op februari nog met een toestel kon verlengen.

Beste antwoord door Samsss

Waqqas schreef:

Hallo @Samsss 

Je hebt dus gebruik gemaakt van toestelflexibiliteit, hiermee kan je na een maand al verlengen van sim only naar een abonnement met toestel.

Je sluit met toestelflexibiliteit een níeuwe abonnement af met toestel (verlenging is het). Het toestel krijg je vaak eerder al en het bijbehorende abonnement gaat in na de einddatum van je huidige abonnement.

Apart dat er dan staat dat die in januari al in gaat als mijn huidige abonnement dan nog niet is afgelopen? Straks betaal ik twee abonnementen 

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20995 reacties
  • 17 oktober 2021

Hallo @Samsss 

Je hebt dus gebruik gemaakt van toestelflexibiliteit, hiermee kan je na een maand al verlengen van sim only naar een abonnement met toestel.

Je sluit met toestelflexibiliteit een níeuwe abonnement af met toestel (verlenging is het). Het toestel krijg je vaak eerder al en het bijbehorende abonnement gaat in na de einddatum van je huidige abonnement.

Maar dan kloppen die datums niet, een moderator kan je hopelijk meer info geven.


Samsss
  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 17 oktober 2021
Waqqas schreef:

Hallo @Samsss 

Je hebt dus gebruik gemaakt van toestelflexibiliteit, hiermee kan je na een maand al verlengen van sim only naar een abonnement met toestel.

Je sluit met toestelflexibiliteit een níeuwe abonnement af met toestel (verlenging is het). Het toestel krijg je vaak eerder al en het bijbehorende abonnement gaat in na de einddatum van je huidige abonnement.

Apart dat er dan staat dat die in januari al in gaat als mijn huidige abonnement dan nog niet is afgelopen? Straks betaal ik twee abonnementen 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 18 oktober 2021

Hi @Samsss 

Wat leuk dat je voor een iPhone bent gegaan! Ik wil graag voor je uitzoeken hoe het zit met met je abonnement. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen