Skip to main content
Beantwoord

MB aanvullen werkt niet.

  • 2 augustus 2021
  • 4 reacties
  • 444 Bekeken

Hoi, 

Ik zit in het buitenland en wil graag MB aanvullen. Het lukte 1keer maar nu zegt ie dat ik eerst 80%moet verbruiken.   Maar heb bijna 100%verbruikt

Wat te doen.    App al verwijderd en ook opnieuw opgestart. Het helpt niet.

Beste antwoord door eric

Hoi @jeroen2210.

Als je toevallig Unlimited in Nederland hebt kun je geen bundels die je binnen de EU kunt gebruiken bijbestellen. Na de maximale vrij bruikbare hoeveelheid ga je een (klein) bedrag per MB bijbetalen.

Bekijk origineel

4 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9318 reacties
  • Antwoord
  • 2 augustus 2021

Hoi @jeroen2210.

Als je toevallig Unlimited in Nederland hebt kun je geen bundels die je binnen de EU kunt gebruiken bijbestellen. Na de maximale vrij bruikbare hoeveelheid ga je een (klein) bedrag per MB bijbetalen.


  • Auteur
  • Debutant
  • 4 reacties
  • 2 augustus 2021

Okee en ja heb unlimited in NL . Dus 1x kun je een bundel in het buitenland kopen en daarna is het op. Als ik het goed begrijp.  Neem aan dat T-Mobile er geld mee verdient als ik een bundel wil kopen voor buitenland.

 

 

 

 


  • Auteur
  • Debutant
  • 4 reacties
  • 2 augustus 2021

Ik wil gewoon een EU bundel kopen voor €15   vreemd dat het maar 1x kan.    Heb al 5gb gekocht voor 15€. En wil dat nog een keer


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9318 reacties
  • 2 augustus 2021

Heb je per 1-8 niet nieuwe 21Gb bundel gehad voor de EU? Misschien dat dit nog niet in de app zichtbaar is, maar in de billing systemen al wel actief is? Of krijg jij dit niet per de 1e van de maand.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen