Beste Odido,
Sinds vrijdag 27 juni ben ik klant geworden. Jullie hebben mijn nummer geporteerd vanuit de KPN. Allemaal prima. Maar mijn snelheid is 10Mb/s down en 1Mb/s up. Mijn verbinding geeft 1 of 2 streepjes aan van de 4.
Voorheen haalde ik veel hogere snelheden via de KPN. Een vriend van mij haalde met Odido ook hogere snelheden op mijn adres dan ik nu haal (dat hadden we getest voordat ik overstapte op Odido). Nu woon ik in een dorp nabij Groningen. Maar ook in Groningen en andere plaatsen daaromheen is mijn verbinding zo slecht.
Ik heb een iPhone 13 Pro. Ik heb VoWiFi uitgezet. Ik heb mijn telefoon meerdere malen opnieuw opgestart. Bij Settings > General > About heb ik de netwerk instellingen aangepast/geaccepteerd. Ik heb maar 1 eSim actief, die van Odido.
Het gekke is, ik kan wel YouTube kijken op lage kwaliteit, maar na veel internetverkeer is er ook nog 0MB van mijn bundel afgegaan.
Kan het zijn dat jullie nog iets moeten doen in de provisioning van mijn abonnement? Of is dit nog vanwege die algemene storing van vorige week (dat werd door de telefonische klantenservice gezegd)? Of ben ik fucked en zit in voor 2 jaar vast aan een abonnement met een internetsnelheid uit het stenen tijdperk? Als reference, ik kan niet eens werken als ik dat via mijn telefoon-hotspot doe… zo slecht is de verbinding.
Met vriendelijke groet