Al een paar dagen geen mobiel netwerk meer. Restart gedaan met "internet bellen" uit. Maar geen verbetering. Geen 5g,4g,3g noch 2g.
nog steeds geen mobiel netwerk Hilversum 30/6
Beste antwoord door Deze
Check of je vliegtuigmodus niet aan staat.
Probeer je simkaart in een andere telefoon. Als je daar wél verbinding hebt, ligt het aan je toestel.
Je zou eventueel ook nog kunnen proberen de netwerkinstellingen te resetten:
Op Android:
Instellingen > Systeem > Reset > Netwerkinstellingen resetten
Op iPhone:
Instellingen > Algemeen > Zet over of stel opnieuw in > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen
Als je dit doet, worden de volgende dingen gewist of teruggezet:
Wi-Fi-netwerken
Mobiele netwerkinstellingen (APN, roaming, netwerkselectie)
Bluetooth-koppelingen
VPN-instellingen
Na het resetten:
Start je telefoon opnieuw op.
Het netwerk zou zich opnieuw moeten registreren.
Als je mobiel internet gebruikt, controleer of de juiste APN-instellingen zijn teruggezet (Odido doet dit vaak automatisch).
Voeg het Wifi netwerk en de Bluetooth koppelingen opnieuw toe.
Succes!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.