Skip to main content
Beantwoord

nog steeds geen mobiel netwerk Hilversum 30/6


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Al een paar dagen geen mobiel netwerk meer. Restart gedaan met "internet bellen" uit. Maar geen verbetering. Geen 5g,4g,3g noch 2g.

Beste antwoord door Deze

Check of je vliegtuigmodus niet aan staat.

Probeer je simkaart in een andere telefoon. Als je daar wél verbinding hebt, ligt het aan je toestel.

 

Je zou eventueel ook nog kunnen proberen de netwerkinstellingen te resetten:

Op Android:

Instellingen > Systeem > Reset > Netwerkinstellingen resetten

Op iPhone:

Instellingen > Algemeen > Zet over of stel opnieuw in > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen

 

Als je dit doet, worden de volgende dingen gewist of teruggezet:

Wi-Fi-netwerken

Mobiele netwerkinstellingen (APN, roaming, netwerkselectie) 

Bluetooth-koppelingen

VPN-instellingen

 

Na het resetten:

Start je telefoon opnieuw op.

Het netwerk zou zich opnieuw moeten registreren.

Als je mobiel internet gebruikt, controleer of de juiste APN-instellingen zijn teruggezet (Odido doet dit vaak automatisch).

Voeg het Wifi netwerk en de Bluetooth koppelingen opnieuw toe.

Succes!

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21787 reacties
  • 30 juni 2025

Hallo ​@Tom O 

Heb je ook geen bereik op andere locaties in Nederland? Test je simkaart ook eens in een andere telefoon.

Vul ook alvast alle privé velden in je community profiel in.


  • is een Master Poster
  • 23 reacties
  • Antwoord
  • 30 juni 2025

Check of je vliegtuigmodus niet aan staat.

Probeer je simkaart in een andere telefoon. Als je daar wél verbinding hebt, ligt het aan je toestel.

 

Je zou eventueel ook nog kunnen proberen de netwerkinstellingen te resetten:

Op Android:

Instellingen > Systeem > Reset > Netwerkinstellingen resetten

Op iPhone:

Instellingen > Algemeen > Zet over of stel opnieuw in > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen

 

Als je dit doet, worden de volgende dingen gewist of teruggezet:

Wi-Fi-netwerken

Mobiele netwerkinstellingen (APN, roaming, netwerkselectie) 

Bluetooth-koppelingen

VPN-instellingen

 

Na het resetten:

Start je telefoon opnieuw op.

Het netwerk zou zich opnieuw moeten registreren.

Als je mobiel internet gebruikt, controleer of de juiste APN-instellingen zijn teruggezet (Odido doet dit vaak automatisch).

Voeg het Wifi netwerk en de Bluetooth koppelingen opnieuw toe.

Succes!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 30 juni 2025

Twee dagen terug in Nijmegen evenmin mobiel bereik.   Restart vaak geprobeerd, maar zonder succes.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 30 juni 2025

De tip van de simkaart-wissel helpt mij verder. Thx. Simkaart werkt wel in een ander toestel. Is het defect blijkbaar in mijn Fairphone4;toestel. Zal ik de fabrikant contacteren.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen