Skip to main content
Beantwoord

Geen internet in buitenland

• 27 juni 2025
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Hallo, 

Ik heb geen internet in Frankrijk, in Nederland en België werkte alles naar behoren.
De simkaart maakt verbinding met het netwerk in het buitenland, ik kan gewoon bellen en gebeld worden, roaming is ingeschakeld op de telefoon, er staat 5G boven in de telefoon, ook al handmatig geprobeerd om te zetten naar 4G. 
De telefoon herstart, zover ik heb kunnen zien via openbaar wifi in mijn Odido is er geen blokkade in mijn account. Maar toch heb ik geen internet. 

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Vreehof, ik hoop dat je een goed weekend (in Frankrijk) hebt gehad! Bedankt voor het invullen van je profiel. Alleen de laatste 4 cijfers van het IBAN komen niet overeen met die bij ons bekend zijn. Wil je deze controleren en de juiste invullen? Dan mag ik volledig met je meekijken. Ik zie wel dat er vrijdag een blokkade is gewijzigd. Heb je inmiddels verbinding kunnen maken met een netwerk in Frankrijk? Ik zie in Mijn Odido dat je simkaart wel verbonden is. Mocht je nog geen internet hebben, probeer dan het volgende:

• Vliegtuigstand aan- en uitzetten
  • Handmatig verbinding maken met Bouygues, Orange of Free Mobile.
  • Helpt dit nog steeds niet, reset dan je netwerkinstellingen in de instellingen van je telefoon. 

Laat je het me weten of het is gelukt? Anders help ik je uiteraard graag verder! 😊

Bekijk origineel

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Vreehof, ik hoop dat je een goed weekend (in Frankrijk) hebt gehad! Bedankt voor het invullen van je profiel. Alleen de laatste 4 cijfers van het IBAN komen niet overeen met die bij ons bekend zijn. Wil je deze controleren en de juiste invullen? Dan mag ik volledig met je meekijken. Ik zie wel dat er vrijdag een blokkade is gewijzigd. Heb je inmiddels verbinding kunnen maken met een netwerk in Frankrijk? Ik zie in Mijn Odido dat je simkaart wel verbonden is. Mocht je nog geen internet hebben, probeer dan het volgende:

• Vliegtuigstand aan- en uitzetten
  • Handmatig verbinding maken met Bouygues, Orange of Free Mobile.
  • Helpt dit nog steeds niet, reset dan je netwerkinstellingen in de instellingen van je telefoon. 

Laat je het me weten of het is gelukt? Anders help ik je uiteraard graag verder! 😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen