Skip to main content
Beantwoord

Geen mobiele data verbinding in buitenland

• is een Master Poster
  • 12 reacties

Sinds de storing van gisteren hebben we geen mobiel internet meer (we zitten in Frankrijk). Alle tips en tricks uitgeprobeerd uiteraard tot en met uit en aanzetten. 

We zijn hierdoor redelijk onthand. Graag uw snelle actie

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@pacsmas 

In het buitenland is Odido afhankelijk van de providers daar, kan je eens bij mobiele netwerken kiezen voor een andere provider?

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21794 reacties
  • Antwoord
  • 26 juni 2025

Hallo ​@pacsmas 

In het buitenland is Odido afhankelijk van de providers daar, kan je eens bij mobiele netwerken kiezen voor een andere provider?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 27 juni 2025

@Waqqas Ja had ik zeker uitgeprobeerd, Orange en Bouygues toen geen succes. Free al helemaal niet. Inmiddels lijkt de zaak zich gestabiliseerd te hebben en werkt het weer.

Bijzonderheid : Als de WiFi op deze plek aanstaat is er geen 4G (ook niet nodig) als ik hem uitzet komt die bij mij keurig terug op het toestel van mijn vrouw (alles exact hetzelfde) niet. Beetje wiebelig nog daar. 

Enfin het lijkt zich weer opgelost te hebben dus case mag wat mij betreft gesloten

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@pacsmas, fijn dat het is gelukt, daar zijn we blij mee! Mocht je nog problemen ervaren of als je andere vragen hebt, stel ze gerust. De community is er voor je. Ik wens je nog een hele fijne vakantie toe in Frankrijk! ☀️

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen