Hoi @jnn.sn, ik ben er zeker nog! Was aan het genieten van een welverdiende weekend. Houd wel rekening met een verwerkingstijd van 24 - 48 uur via deze weg. Dit staat ook in onze huisregels vermeld. We helpen iedereen die op volgorde binnenkomt, dat is wel zo eerlijk en kunnen we iedereen zo goed mogelijk verder helpen. Ik heb meteen gekeken in je account en ik zie dat ik momenteel niet de juiste pas kan activeren, omdat er in je MijnOdido account wordt laten zien dat je nog in Nederland bent. Er loopt momenteel een klein technisch issue, waarbij het overzicht dus niet wordt bijgewerkt. Excuses voor het ongemak! Ons IT-team is hiervan op de hoogte en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Ik zie dat je wel de juiste pas hebt aangeschaft, maar deze is alleen niet actief. Dat komt dus omdat je account nog '’denkt'’ dat je in Nederland bent en dat het overzicht niet wordt bijgewerkt. Ik kan daarom ook geen nieuwe juiste pas voor je activeren, sorry! Is het mogelijk dat je tijdelijk op een andere manier bereikbaar bent? Bijvoorbeeld door een lokale simkaart te kopen? De kosten zal ik uiteraard voor je vergoeden. Sorry dat ik nu geen ander antwoord voor je heb. We zullen moeten wachten totdat het technisch issue is opgelost. Wanneer dit precies zal zijn, durf ik ook niet te zeggen.
Voor nu heb ik alvast de pas (waar je niks aan hebt) vergoedt middels een creditnota van € 30,00. Dit bedrag zal in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur. Ik heb je ook hierover een bevestiging verstuurd! Wat betreft de andere pas: het zou kunnen dat ze het heel snel oplossen, waarna de pas automatisch wordt geactiveerd. Dit wil ik het liefst eerst afwachten. Mocht blijken dat je ook geen gebruik hebt kunnen maken van de andere pas, zal ik uiteraard ook die kosten voor je vergoeden.
Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je!