Skip to main content
Beantwoord

Problemen mobiele data

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sins vanmiddag 12 uur heb ik wel tot geen mobiele data. Het ene moment heb ik gewoon 4G/5G en het andere moment niet. De data springt aan en uit. Ik ondervind dit als zeer vervelend. Kan ik hier iets aan doen.

Beste antwoord door G_r_u_m_p_i_e

Ik ga er vanuit dat z de komende uren nog druk bezig zijn om het mobiele netwerk weer stabiel te krijgen. Zelfs met 2 telefoons naast elkaar had de één wel verbinding en de ander niet 🥹.

Maar wees gerust de andere providers (werk telefoon getest) melden dan geen storingen, maar bij hun lag de snelheid wel veel lager.

Bekijk origineel

6 reacties

• is een King Poster
  • 117 reacties
  • 25 juni 2025

Er was een grote storing, maar alles zou langzaam aan weer moeten gaan werken. Helaas ondanks vol netwerk bereik op 5G. Valt verbinding in de Randstad steeds weg. 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9346 reacties
  • 25 juni 2025

Inderdaad,  alle gebruikers krijgen weer gefaseerd toegang maar de meeste zijn al gedaan.  Probeer je telefoon een uit en aan te zetten. 

• 551 reacties
  • 25 juni 2025

Werkt nog steeds niet goed in Rotterdam. Af en toe internet.

Simpel werkt wel.

Ik kan verlengen, maar als dat zo blijft door gaan bij odido verhuis ik naar de kpn.

Kan nu geen voetbal kijken😡

• is een King Poster
  • 117 reacties
  • 25 juni 2025

@eric uit en aan is helaas geen oplossing. Probleem blijft dat ondanks goed bereik geen internet. Nu nog heel wispelturig.

• is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 25 juni 2025

Sinds de storing werkt VoWifi niet meer op mijn telefoon. Ik heb al een paar keer opnieuw opgestart, vliegtuigmodus aan en uit, schuifje Bellen via Wifi aan en uit… Maar het ikoontje blijft weg.

Ook 4G laat 0 balkjes zien. Ik heb wel bereik met 3G. Ik zit in de regio Zeist.

• is een King Poster
  • 117 reacties
  • Antwoord
  • 25 juni 2025

Ik ga er vanuit dat z de komende uren nog druk bezig zijn om het mobiele netwerk weer stabiel te krijgen. Zelfs met 2 telefoons naast elkaar had de één wel verbinding en de ander niet 🥹.

Maar wees gerust de andere providers (werk telefoon getest) melden dan geen storingen, maar bij hun lag de snelheid wel veel lager.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen