Skip to main content
Beantwoord

Wat is de oorzaak van de vele storingen

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Kunt u mij vertellen wat de oorzaak is van de vele storingen bij ODIDO de laatste tijd.

Zowel vast als mobiel?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi, momenteel kun je problemen ervaren met het mobiele netwerk. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak én de oplossing. Excuses voor het ongemak! In dit topic houden we je op de hoogte: 

Bekijk origineel

12 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 25 juni 2025

Deze storing is wel echt de druppel. De ‘excuusmail’ van afgelopen week na 3 grote storingen vond ik al karig. Er moet iets van compensatie gaan komen anders zou ik iedereen willen aansturen op overstappen naar een nieuwe provider. 

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 25 juni 2025
GMEM schreef:

Deze storing is wel echt de druppel. De ‘excuusmail’ van afgelopen week na 3 grote storingen vond ik al karig. Er moet iets van compensatie gaan komen anders zou ik iedereen willen aansturen op overstappen naar een nieuwe provider. 

Excuusmail? Wij hebben afgelopen week ook tot 3x toe storing gehad maar geen mail ontvangen 

• 2 reacties
  • 25 juni 2025

Hier ook problemen met het mobiele netwerk. (Noord-Holland)

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4383 reacties
  • Antwoord
  • 25 juni 2025

Hoi, momenteel kun je problemen ervaren met het mobiele netwerk. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak én de oplossing. Excuses voor het ongemak! In dit topic houden we je op de hoogte: 

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8088 reacties
  • 25 juni 2025
GMEM schreef:

Ik blijf waar ik ben ben super tevreden bij Odido dat het nu even mis gaat gebeurt bij elke provider.
Bovendien kiest een provider nooit voor een storing uiteraard. Ze werken veel liever met tevreden klanten.
Een compensatie is wettelijk vast gesteld, je moet het wel zelf aanvragen.

Klik hier voor meer informatie

Veel succes! 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9346 reacties
  • 25 juni 2025

hoi ​@GMEM  Naar wie ga je dan?

Dit was Vodafone nieuws van afgelopen maandag:

https://www.hartvannederland.nl/tech/storing/artikelen/storing-vodafone-ziggo-mobiel-internet-duizenden-klanten-getroffen

Dit is KPN nieuws van 11 fabruari 2025:https://tweakers.net/nieuws/231740/kpn-klanten-melden-storing-met-vast-internet-geen-landelijke-storing.html

Zo is het helaas altijd wel ergens wat. Het is ook nogal wat hoor een netwerk met miljoenen gebruikers 24/7 in de lucht houden..

• is King of Content
  • 77 reacties
  • 25 juni 2025

Een storing kan gebeuren en is nooit leuk., het is alleen de laatse week wel prijs en voora; dat je dan mobiel niet meer bereikbaar bent is een serieuze zaak zou zou toch echt prioriteit horen te hebben.

IK moest vandaag om medische redenen bellen en dat werkte dus niet gedurerend een paar uur.

Zeker ook niet voor de provider zelf die ineens met man en macht extra aan het werk moet om het zo snel mogelijk te verhelepen.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9346 reacties
  • 25 juni 2025

En ze zijn met man en macht aan het werk en zijn de meeste klanten ook weer online,

LcvanEsch
  • Debutant
  • 4 reacties
  • 25 juni 2025

Het is 20.00 en ik ben nog steeds niet online, terwijl ik lees dat het is opgelost ​@Odido ?

• is een King Poster
  • 117 reacties
  • 25 juni 2025

We zijn met z’n allen teveel verwend met het “goede” internet hier. Kijk maar eens bij de buren was daar van het weekend en internet was niet vooruit te branden.

Ja soms zit het even tegen. Bij een stroomstoring stap je toch ook niet gelijk over?
We zijn teveel met onze mobieltjes bezig was eigenlijk wel heel erg lekker om gewoon te praten 🤣

• 1 reactie
  • 27 juni 2025

Nou, eerlijk gezegd. Ik heb net gekozen voor een Odido abo, aangezien glasvezel hier nu eindelijk ligt en Ziggo belachelijk duur is.
Ik heb het installatiepakket net binnen, in afwachting van het overzetten van de abo. Maar de manier waarop Odido momenteel wel heel veel negatief in het nieuws is, maakt wel dat ik twijfel of ik deze overstap moet annuleren. Nee, bij andere providers is het ook geen pretje, maar overstappen op deze manier voelt niet als een goede keuze. Ik zit dus echt in dubio.

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 27 juni 2025
Dodi schreef:

Nou, eerlijk gezegd. Ik heb net gekozen voor een Odido abo, aangezien glasvezel hier nu eindelijk ligt en Ziggo belachelijk duur is.
Ik heb het installatiepakket net binnen, in afwachting van het overzetten van de abo. Maar de manier waarop Odido momenteel wel heel veel negatief in het nieuws is, maakt wel dat ik twijfel of ik deze overstap moet annuleren. Nee, bij andere providers is het ook geen pretje, maar overstappen op deze manier voelt niet als een goede keuze. Ik zit dus echt in dubio.

Wij zitten nu een jaar bij Odido voor vast internet en al jaren voor mobiel internet. Eigenlijk hebben we nooit echt vaak problemen gehad (niet vaker dan bij andere providers) alleen sinds 1.5 week lijkt er de een na de andere storing te zijn. Hopelijk zijn de storingen nu voor een lange tijd weer voorbij

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen