Skip to main content

Internet op reis is niet geactiveerd

Mijn internet op reis is niet geactiveerd terwijl ik wel heb betaald 

Uitgelichte reactie

27 juni 2025

Hoi ​@Anne Borghuis ik heb meteen gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad dat je 1x een pas hebt aangeschaft, die niet in gebruik is. Het gaat om de Internet Op Reis XL-pas - XL5 van € 30,00. Ik heb meteen dit bedrag voor je vergoedt middels een creditnota. Het bedrag zal in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur. Ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd! 

Als we nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Ik wens je nog een hele mooie vakantie toe Curacao! ☀️

4 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Anne, van harte welkom op de community! Heb je een goed verblijf in het buitenland? In welk land ben je en welke Internet Op Reis-pas heb je gekocht? Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee of alles goed staat. Probeer ook alvast de volgende dingen:

• Herstart je telefoon
  • Zet roaming aan
  • Maak (handmatig) verbinding met 1 van de beschikbare netwerken

Mocht je hier hulp bij nodig hebben, bekijk dan onze Toestelhulp-pagina.

Laat je het me weten als je je profiel hebt ingevuld? Dan help ik je snel verder en dan ben je binnen no time weer verbonden! 😊

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 25 juni 2025

Hallo Marciano, ik zit op curaçao en heb de Internet op reis pas van 30 euro gekocht.

Ik heb op 16 juni XL5 ge-smst naar 1280, daarop kreeg ik bevestiging per sms van Odido.

Ik zag het niet terug in de Odido app, maar kreeg wel een factuur waarop de kosten van 30 euro zijn afgerekend. Maar ook data kosten worden afgerekend!

Omdat ik gisteren een waarschuwing kreeg dat mijn mobiel internet zou stoppen, heb ik via de Odido app snel een nieuwe (zelfde) internet op reis pas gekocht. Nu is het wel in de app zichtbaar. 

Mijn conclusie: de SMS werkt niet voor verwerking, wel voor betaling.

Groeten, Anne

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 26 juni 2025

Hallo Marciano, 

Ik heb nu 60 euro betaald én betaald voor data! Hoe gaat Odido dit oplossen?

Groeten, Anne

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@Anne Borghuis ik heb meteen gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad dat je 1x een pas hebt aangeschaft, die niet in gebruik is. Het gaat om de Internet Op Reis XL-pas - XL5 van € 30,00. Ik heb meteen dit bedrag voor je vergoedt middels een creditnota. Het bedrag zal in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur. Ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd! 

Als we nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Ik wens je nog een hele mooie vakantie toe Curacao! ☀️

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen