Recent heb ik een andere telefoon gekocht, daarop heb ik de e-sim overgezet. Vanuit Openbank hoor ik een bevestigingscode te krijgen per sms, deze komt niet aan. Vandaag heb ik contact gehad met Odido over dit probleem en is er een soort reset uitgevoerd op de sim. Sinds deze tijd blijft bij het gedeelte van Facetime en iMessage activering iets draaien zonder een vinkje. De smsjes van openbank maakt me nu niks meer uit aangezien er nu nog meer niet werkt.
Wat ik zelf heb gedaan: zakelijke SIM uitgezet en uit het toestel gehaald. Nieuwe persoonlijke e-sim aangevraagd, oude verwijdert, toestel opnieuw gestart, e-sim toevoegen. Zonder resultaat. Vanmiddag de activering aangezet rond 15:40, facetime kan ik inmiddels starten maar het bolletje staat nog steeds te draaien in de instellingen. Inmiddels is het 22:30 en nog steeds niks. Mijn zakelijke sim is ook van odido, deze heb ik net terug gezet en op wonderbaarlijke wijze blijft deze nu ook ineens hangen terwijl dit vanmiddag werkte. Die simkaart is niks aan gereset verder aangezien ik dit niet zelf kan dat loopt via werk. Nou maakt die zakelijke sim me geen reet uit maar die persoonlijke wil ik wel werkend hebben.
Waar komt dit ineens vandaan en hoe kan het opgelost worden?