Skip to main content
Beantwoord

geen mobiel netwerk in portugal


Ik krijg mijn netwerk niet werkend in Portugal, mijn telefoon geeft aan 4G bereik te hebben maar ik kan niet verbinden met internet. Alle standaard dingen zoals aan en uit zetten en veranderen van netwerk heb ik al geprobeerd, zonder succes

Beste antwoord door Rubengroetelaars

Pharwin van Odido schreef:

Hoi ​@Rubengroetelaars, van harte welkom op onze community! Wat heerlijk dat je in Portugal bent, wel zo fijn als je internet het ook doet. Laten we samen naar een oplossing kijken! Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Kun je daarna je toestel nog een keer opnieuw opstarten? 

Graag kijk ik met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld bij je abonnement. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Het is inmiddels gefixt, vandaag begon het opeens toch te werken. Bedankt voor de reacties!

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21776 reacties
  • 17 juni 2025

Hallo ​@Rubengroetelaars 

Heb je alle netwerkproviders geprobeerd en is dit ook het geval op andere locaties in Portugal? In het buitenland is Odido afhankelijk van de providers en hun dekking daar.


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@Rubengroetelaars, van harte welkom op onze community! Wat heerlijk dat je in Portugal bent, wel zo fijn als je internet het ook doet. Laten we samen naar een oplossing kijken! Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Kun je daarna je toestel nog een keer opnieuw opstarten? 

Graag kijk ik met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld bij je abonnement. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 18 juni 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hoi ​@Rubengroetelaars, van harte welkom op onze community! Wat heerlijk dat je in Portugal bent, wel zo fijn als je internet het ook doet. Laten we samen naar een oplossing kijken! Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Kun je daarna je toestel nog een keer opnieuw opstarten? 

Graag kijk ik met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld bij je abonnement. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Het is inmiddels gefixt, vandaag begon het opeens toch te werken. Bedankt voor de reacties!


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Rubengroetelaars fijn dat alles naar behoren werkt, daar ben ik blij mee! Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. De community is er voor je. Ik wens je nog heel veel plezier in Portugal! ☀️


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen