Skip to main content
Beantwoord

eSim

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb een abonnement afgesloten. Geen mail mail ontvangen voor de eSim. In de app gekeken, maar daar geeft hij aan dat hij geen gegevens kan ophalen. Nummer is overgezet, bevestiging en alles gekregen. Maar kan nu dus niks.

Beste antwoord door Hajavapa

Pharwin van Odido schreef:

Goedemiddag ​@Hajavapa, van harte welkom op onze community! Wat leuk dat je een nieuw abonnement bij ons hebt afgsloten, daar zijn we erg blij mee en we heten je ook van harte welkom bij onze Odido familie! Wat gek dat je geen mail hebt ontvangen. Bij een nieuw abonnement ontvang je de eSIM altijd per post. Heb je deze ook niet ontvangen? Dan check ik graag voor je na of dit goed is gegaan. Dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik zie alleen dat je geboortedatum nog ontbreekt. Zou je die voor mij kunnen invullen? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Mocht blijken dat je ook niks per post hebt ontvangen, kan ik eventueel kosteloos een nieuwe eSIM voor je bestellen. Echter, kun je de nieuwe eSIM wel binnen 3 werkdagen op je thuisadres verwachten. Ik snap dat dit misschien niet ideaal is, aangezien je zo snel mogelijk bereikbaar wilt zijn. De snelste optie is langsgaan in 1 van onze winkels. Daar kunnen mijn collega's (op vertoon van een geldig legitimatiebewijs) je direct helpen met het koppelen en activeren van een nieuwe eSIM, zodat je direct bereikbaar bent. 

Laat je weten waar je voorkeur naar uit gaat? Ik hoor het graag van je! 

Ik ben inmiddels bij een shop geweest en heb de eSim daar gekregen. Alles werkt nu! 

Bekijk origineel

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21763 reacties
  • 13 juni 2025

Hallo ​@Hajavapa 

Volgens mij krijg je bij het afsluiten van een nieuwe abonnement de eSIM per post.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8085 reacties
  • 13 juni 2025

Goedemiddag ​@Hajavapa Op die moment is de snelste oplossing langs een shop gaan. 
Kan dat niet? Zie dan mijn onderschrift Vul echt alles in en wacht op de hulp van een moderator.

Ze doen hun best maar het is bijna weekend dus geen garantie dat ze vandaag nog kunnen helpen. Kijk in de post.nl app misschien is de sim al onderweg

Laat even weten wat je beslissing is en neem je ID mee ter  verificatie 

https://www.odido.nl/winkels  

• Auteur
  • 2 reacties
  • 13 juni 2025

Info aangevuld. Hopelijk lukt het zo. Shop is nu niet haalbaar.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemiddag ​@Hajavapa, van harte welkom op onze community! Wat leuk dat je een nieuw abonnement bij ons hebt afgsloten, daar zijn we erg blij mee en we heten je ook van harte welkom bij onze Odido familie! Wat gek dat je geen mail hebt ontvangen. Bij een nieuw abonnement ontvang je de eSIM altijd per post. Heb je deze ook niet ontvangen? Dan check ik graag voor je na of dit goed is gegaan. Dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik zie alleen dat je geboortedatum nog ontbreekt. Zou je die voor mij kunnen invullen? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Mocht blijken dat je ook niks per post hebt ontvangen, kan ik eventueel kosteloos een nieuwe eSIM voor je bestellen. Echter, kun je de nieuwe eSIM wel binnen 3 werkdagen op je thuisadres verwachten. Ik snap dat dit misschien niet ideaal is, aangezien je zo snel mogelijk bereikbaar wilt zijn. De snelste optie is langsgaan in 1 van onze winkels. Daar kunnen mijn collega's (op vertoon van een geldig legitimatiebewijs) je direct helpen met het koppelen en activeren van een nieuwe eSIM, zodat je direct bereikbaar bent. 

• Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 16 juni 2025
Pharwin van Odido schreef:

Ik ben inmiddels bij een shop geweest en heb de eSim daar gekregen. Alles werkt nu! 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Hajavapa fijn dat het in onze winkel is gelukt, daar ben ik erg blij mee! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er voor je. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen