Ik heb een abonnement afgesloten. Geen mail mail ontvangen voor de eSim. In de app gekeken, maar daar geeft hij aan dat hij geen gegevens kan ophalen. Nummer is overgezet, bevestiging en alles gekregen. Maar kan nu dus niks.
eSim
Beste antwoord door Hajavapa
Goedemiddag
Mocht blijken dat je ook niks per post hebt ontvangen, kan ik eventueel kosteloos een nieuwe eSIM voor je bestellen. Echter, kun je de nieuwe eSIM wel binnen 3 werkdagen op je thuisadres verwachten. Ik snap dat dit misschien niet ideaal is, aangezien je zo snel mogelijk bereikbaar wilt zijn. De snelste optie is langsgaan in 1 van onze winkels. Daar kunnen mijn collega's (op vertoon van een geldig legitimatiebewijs) je direct helpen met het koppelen en activeren van een nieuwe eSIM, zodat je direct bereikbaar bent.
Laat je weten waar je voorkeur naar uit gaat? Ik hoor het graag van je!
Ik ben inmiddels bij een shop geweest en heb de eSim daar gekregen. Alles werkt nu!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.