Hallo community,
Ik ben momenteel in Mexico en heb hier een probleem met mijn internetverbinding. Ik heb gisteren de XL22-bundel aangeschaft via 1280, maar sindsdien heb ik geen internet meer, terwijl ik wel afhankelijk ben van internet om bereikbaar te blijven tijdens het reizen.
In de Odido-app zie ik dat het bedrag is afgeschreven, maar dat ik géén data meer heb. Als ik opnieuw probeer een bundel te activeren, krijg ik de melding: “Op dit moment kunnen we deze bundel niet activeren als je huidige bundel 100% verbruikt is. Bestel hem dan opnieuw. Succes Odido.”
Dat heb ik geprobeerd, maar het werkt niet. Ik zit nu zonder internet en kan alleen wifi gebruiken.
Ik heb alle instellingen gecontroleerd (roaming aan, geen blokkades, geen openstaande rekeningen). Ook heb ik tot vier keer toe de chatbot doorlopen, maar kom steeds bij dezelfde stappen uit en word niet doorverbonden met een medewerker.
Als ik probeer te bellen naar +31 6 2400 1200, krijg ik te horen dat er een lange wachtrij is en dat ik op een andere manier contact moet opnemen. Maar via de app kom ik ook niet verder.
Het is heel frustrerend omdat ik extra kosten heb gemaakt voor de bundel, maar geen service krijg én niet bereikbaar ben tijdens mijn reis. Ik heb dit probleem dringend opgelost nodig.
Heeft iemand dit ook meegemaakt? En weet iemand hoe ik dit zo snel mogelijk opgelost krijg?
Alvast bedankt voor jullie hulp!