Skip to main content
Beantwoord

Internetbundel gekocht maar geen internet: XL22 werkt niet in Mexico

• 11 juni 2025
  • 1 reactie
  • 7 Bekeken

Hallo community,

Ik ben momenteel in Mexico en heb hier een probleem met mijn internetverbinding. Ik heb gisteren de XL22-bundel aangeschaft via 1280, maar sindsdien heb ik geen internet meer, terwijl ik wel afhankelijk ben van internet om bereikbaar te blijven tijdens het reizen.

In de Odido-app zie ik dat het bedrag is afgeschreven, maar dat ik géén data meer heb. Als ik opnieuw probeer een bundel te activeren, krijg ik de melding: “Op dit moment kunnen we deze bundel niet activeren als je huidige bundel 100% verbruikt is. Bestel hem dan opnieuw. Succes Odido.”

Dat heb ik geprobeerd, maar het werkt niet. Ik zit nu zonder internet en kan alleen wifi gebruiken.

Ik heb alle instellingen gecontroleerd (roaming aan, geen blokkades, geen openstaande rekeningen). Ook heb ik tot vier keer toe de chatbot doorlopen, maar kom steeds bij dezelfde stappen uit en word niet doorverbonden met een medewerker.

Als ik probeer te bellen naar +31 6 2400 1200, krijg ik te horen dat er een lange wachtrij is en dat ik op een andere manier contact moet opnemen. Maar via de app kom ik ook niet verder.

Het is heel frustrerend omdat ik extra kosten heb gemaakt voor de bundel, maar geen service krijg én niet bereikbaar ben tijdens mijn reis. Ik heb dit probleem dringend opgelost nodig.

Heeft iemand dit ook meegemaakt? En weet iemand hoe ik dit zo snel mogelijk opgelost krijg?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hallo ​@Angela88, wat heerlijk dat je in Mexico bent, heb je lekker weer daar? Ik begrijp heel goed dat je gebruik wilt kunnen maken van je internet, laten we samen naar een oplossing kijken! Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken bij je abonnement! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4383 reacties
  • Antwoord
  • 12 juni 2025

Hallo ​@Angela88, wat heerlijk dat je in Mexico bent, heb je lekker weer daar? Ik begrijp heel goed dat je gebruik wilt kunnen maken van je internet, laten we samen naar een oplossing kijken! Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken bij je abonnement! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen