Goedemiddag @Gerrit2289, van harte welkom op onze community! Wat leuk dat je in Duitsland bent voor je Triatlon en ik snap heel goed dat je zulke mooie momenten met je familie wilt delen, laten we samen naar een oplossing kijken! Dank voor het invullen van je profielgegevens, ik zie dat alles netjes overeenkomt. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je een betalingsregeling bij ons hebt lopen. Bij een betalingsregeling wordt altijd automatisch een blokkade voor Roaming op je abonnement gezet, zodat extra kosten in het buitenland voorkomen kunnen worden. Geen zorgen, we zijn hier niet de moeilijkste in. Ik heb zojuist de blokkade voor je verwijderd. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Dan zou je weer bereikbaar moeten zijn!
Laat je weten of het is gelukt? Probeer desnoods daarna handmatig verbinding te maken met een netwerk van een andere provider. Moet helemaal goedkomen.
Ik zie je reactie graag tegemoet!