Skip to main content
Beantwoord

Geen internet in het buitenland


Goedemiddag,

Op dit moment zit ik in Duitsland onderweg naar mijn triatlon, maar ik heb geen internet meer en kan alleen nog maar noodoproepen maken.

Ik heb zou graag kunnen appen en bellen naar familie met updates en foto's etc. Is er iemand die mij kan helpen? Ik heb ondertussen al geprobeerd het handmatig te doen maar helaas..

Iemand die mij kan helpen?

Groeten Gerrit 

 

 

Beste antwoord door Gerrit2289

Pharwin van Odido schreef:

Goedemiddag ​@Gerrit2289, van harte welkom op onze community! Wat leuk dat je in Duitsland bent voor je Triatlon en ik snap heel goed dat je zulke mooie momenten met je familie wilt delen, laten we samen naar een oplossing kijken! Dank voor het invullen van je profielgegevens, ik zie dat alles netjes overeenkomt. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je een betalingsregeling bij ons hebt lopen. Bij een betalingsregeling wordt altijd automatisch een blokkade voor Roaming op je abonnement gezet, zodat extra kosten in het buitenland voorkomen kunnen worden. Geen zorgen, we zijn hier niet de moeilijkste in. Ik heb zojuist de blokkade voor je verwijderd. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Dan zou je weer bereikbaar moeten zijn! 

Laat je weten of het is gelukt? Probeer desnoods daarna handmatig verbinding te maken met een netwerk van een andere provider. Moet helemaal goedkomen.

Ik zie je reactie graag tegemoet! 

Hallo ​@Pharwin van Odido,

Het is gelukt, erg bedankt daarvoor.

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21775 reacties
  • 10 juni 2025

Hallo ​@Gerrit2289 

Staan roaming en mobiele data aan?

Helpt het om de telefoon te herstarten of handmatig een andere netwerkprovider te selecteren?

Indien je een openstaande factuur of een betalingsregeling hebt dan kan het zo zijn dat je een blokkade hebt voor gebruik in het buitenland.

Vul ook alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator eventueel kan meekijken.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 10 juni 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@Gerrit2289 

Staan roaming en mobiele data aan?

Helpt het om de telefoon te herstarten of handmatig een andere netwerkprovider te selecteren?

Indien je een openstaande factuur of een betalingsregeling hebt dan kan het zo zijn dat je een blokkade hebt voor gebruik in het buitenland.

Vul ook alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator eventueel kan meekijken.

Hoi ​@Waqqas,

Roaming en mobiele data staan allebei aan. Telefoon is al 2x herstart en handmatig een ander netwerk selecteren helpt ook niet.

Misschien moet een moderator even meekijken dan. Alle velden zijn ingevuld. 

Thanks voor de info.


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemiddag ​@Gerrit2289, van harte welkom op onze community! Wat leuk dat je in Duitsland bent voor je Triatlon en ik snap heel goed dat je zulke mooie momenten met je familie wilt delen, laten we samen naar een oplossing kijken! Dank voor het invullen van je profielgegevens, ik zie dat alles netjes overeenkomt. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je een betalingsregeling bij ons hebt lopen. Bij een betalingsregeling wordt altijd automatisch een blokkade voor Roaming op je abonnement gezet, zodat extra kosten in het buitenland voorkomen kunnen worden. Geen zorgen, we zijn hier niet de moeilijkste in. Ik heb zojuist de blokkade voor je verwijderd. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Dan zou je weer bereikbaar moeten zijn! 

Laat je weten of het is gelukt? Probeer desnoods daarna handmatig verbinding te maken met een netwerk van een andere provider. Moet helemaal goedkomen.

Ik zie je reactie graag tegemoet! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 11 juni 2025
Pharwin van Odido schreef:

Goedemiddag ​@Gerrit2289, van harte welkom op onze community! Wat leuk dat je in Duitsland bent voor je Triatlon en ik snap heel goed dat je zulke mooie momenten met je familie wilt delen, laten we samen naar een oplossing kijken! Dank voor het invullen van je profielgegevens, ik zie dat alles netjes overeenkomt. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je een betalingsregeling bij ons hebt lopen. Bij een betalingsregeling wordt altijd automatisch een blokkade voor Roaming op je abonnement gezet, zodat extra kosten in het buitenland voorkomen kunnen worden. Geen zorgen, we zijn hier niet de moeilijkste in. Ik heb zojuist de blokkade voor je verwijderd. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Dan zou je weer bereikbaar moeten zijn! 

Laat je weten of het is gelukt? Probeer desnoods daarna handmatig verbinding te maken met een netwerk van een andere provider. Moet helemaal goedkomen.

Ik zie je reactie graag tegemoet! 

Hallo ​@Pharwin van Odido,

Het is gelukt, erg bedankt daarvoor.


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Gerrit2289, fijn dat het is gelukt, daar ben ik erg blij mee! Uiteraard, geen dank en graag gedaan. Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Ik wens je heel veel plezier met je Triatlon, deel vooral mooie momenten met je familie! 😁


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen