Nieuwe gsm Motorola Edge 60 pro.
Abbo unlimited snelst.
Supersnel internet tot wel 1 Gbit/s.




Maakt het niet waar
Graag een oplossing
Nieuwe gsm Motorola Edge 60 pro.
Abbo unlimited snelst.
Supersnel internet tot wel 1 Gbit/s.
Maakt het niet waar
Graag een oplossing
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hoi
Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden.
Mocht dat niet werken, zou je dan voor mij een kruistest kunnen uitvoeren? Stop hiervoor je simkaart in een ander toestel om te kijken of het probleem zich dan nog steeds voordoet. Op deze manier kun je achterhalen of het aan je simkaart of aan je toestel ligt.
Ik hoor het graag van je!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.