Geachte heer/mevrouw,
Ik dien hierbij een officiële klacht in over de onacceptabele manier waarop ik ben behandeld door medewerkers van Odido.
Vrijdag heb ik telefonisch contact gehad met een medewerker die mij verzekerde dat ik zaterdag of maandag teruggebeld zou worden. Tot op heden heb ik niets vernomen. Vandaag heb ik vervolgens drie keer zelf gebeld, en tot mijn grote woede is er drie keer in mijn gezicht opgehangen.
Ik weet niet wat er met uw medewerkers aan de hand is, maar dit gedrag is beneden alle peil en volledig onprofessioneel. Medewerkers die klanten op deze manier behandelen, zouden wat mij betreft per direct op staande voet ontslagen moeten worden.
Ik eis dat mijn klacht per direct wordt opgepakt en dat ik zo snel mogelijk word doorverbonden met een manager of leidinggevende. Ik wil niet nog langer aan het lijntje worden gehouden en ik accepteer dit gedrag absoluut niet.
Bij deze dien ik dus niet alleen een klacht in over mijn oorspronkelijke probleem, maar ook over het gedrag en de behandeling door de medewerkers van Odido vandaag. Ik verwacht per direct contact om tot een oplossing te komen.
Met boosheid en ontevreden groet,