Skip to main content
Beantwoord

Slecht bereik en valt weg 4g

• is een Top Poster
  • 5 reacties

In mijn regio is volgens de dekkingskaart sprake van verminderde bereik. Dit heeft als gevolg dat regelmatig de gehele mobiele 4g verbinding weg valt. Ik heb een kruistest uitgevoerd met een vodafone sim en hiermee blijft de verbinding wel goed.

Beste antwoord door ccnl

@Duke89 Het klopt, Vodafone heeft een mast iets dichterbij, maar de KPN/Odido masten staan op dezelfde plekken, dus ook bij KPN zou je geen betere ontvang hebben.

Rood = Vodavone, Blauw = Odido, Groen = KPN

Bekijk origineel

6 reacties

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 18 mei 2025

Zie ook screenshot

• 223 reacties
  • Antwoord
  • 18 mei 2025

@Duke89 Het klopt, Vodafone heeft een mast iets dichterbij, maar de KPN/Odido masten staan op dezelfde plekken, dus ook bij KPN zou je geen betere ontvang hebben.

Rood = Vodavone, Blauw = Odido, Groen = KPN

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 19 mei 2025

Wanneer zijn deze problemen opgelost Odido? 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9331 reacties
  • 19 mei 2025

Dit soort vraagstukken kun je melden via de dekkingskaart die je al toonde. Daar staat een link met "meld een probleem".

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 21 mei 2025

Dat heb ik al gedaan. Maar daarmee heb ik nog geen antwoord op mijn vraag: Wanneer wordt het bereik verbeterd/opgelost?  Hier heb ik geen 2 jarig abbo voor afgesloten, om gene bereik te hebben. 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9331 reacties
  • 21 mei 2025

Als je een melding gedaan hebt en er was geen verstoring gemeld, dan wordt de informatie gebruikt door de netwerk afdeling voor uitbreidingen en verbeter planningen. Dat zijn vaak langdurige trajecten waar geen termijn over gecommuniceerd kan worden. Je hebt altijd binnen 14 dagen na het afsluiten van een abonnement een zichtperiode om te bekijken of de dekking op jou belangrijke plaatsen er is. Binnen die periode kun je ook het abonnement opzeggen mocht dit niet het geval zijn. Er is geen garantie van een mobiel netwerk op 100% in-en outdoor in heel Nederland.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen