Skip to main content
Beantwoord

Geen bereik t-mobile simkaart - overstap Odido

Fentje
  • Doet lekker mee
  • 2 reacties

Hei community!

Mijn t-mobiel simkaart heeft geen bereik. Ik woon in het buitenland maar wil graag mn Nederlandse nummer behouden. Wat kan ik doen om ervoor te zorgen dat mijn simkaart weer werkt? Of is mijn simkaart verouderd en heb ik een Odido simkaart nodig? En als ik een nieuwe sim-kaart nodig heb, kan ik dan mijn nummer behouden en kan deze worden opgestuurd naar het buitenland?

Alvast bedankt!
Fen

Beste antwoord door eric

Oef… Dat is wel heel vervelend. Als een prepaid sim voor 6 maanden niet actief wordt gebruikt zal deze buiten dienst worden genomen. Zo voorkomt een provider dat prepaid nummers de nummervoorraad opmaken. Het is helaas ook niet mogelijk dit nog te herstellen.

1. Met een nieuwe prepaid aanvraag is ook je oude nummer niet meer terug te krijgen. 
  2. Er worden geen producten naar het buitenland gestuurd. Het advies bij langer verblijf in het buitenland is om een lokale simkaart aan te schaffen.
Bekijk origineel

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9255 reacties
  • 12 mei 2025

Hoi ​@Fentje ,

Gaat dit om een abonnement of een prepaid kaart?

In het geval van prepaid, heb je deze de afgelopen 6 maanden nog actief gebruikt? Dat wil zeggen, heb je gebeld, internet gebruikt of een sms verzonden?

Fentje
  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 2 reacties
  • 12 mei 2025

Hoi ​@eric,

Bedankt voor je antwoord!

Het gaat om prepaid en de kaart is niet actief gebruikt in de laatste 6 maanden.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9255 reacties
  • Antwoord
  • 12 mei 2025

Oef… Dat is wel heel vervelend. Als een prepaid sim voor 6 maanden niet actief wordt gebruikt zal deze buiten dienst worden genomen. Zo voorkomt een provider dat prepaid nummers de nummervoorraad opmaken. Het is helaas ook niet mogelijk dit nog te herstellen.

1. Met een nieuwe prepaid aanvraag is ook je oude nummer niet meer terug te krijgen. 
  2. Er worden geen producten naar het buitenland gestuurd. Het advies bij langer verblijf in het buitenland is om een lokale simkaart aan te schaffen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen