Beste community,
Ik ondervind al enige tijd problemen met het ontvangen van verificatiecodes (SMS) van sommige bedrijven. Dit probleem heb ik gemeld bij de klantenservice van Odido. De medewerker gaf aan dat mijn nummer geblokkeerd was voor service-nummers, maar dat deze blokkade inmiddels is opgeheven. Mij werd geadviseerd mijn telefoon opnieuw op te starten, waarna het probleem verholpen zou zijn.
Helaas is dit niet het geval. Ik ontvang wel sms-berichten van andere mensen en ook verificatiecodes van Odido zelf, maar van sommige bedrijven blijven de berichten uit.
Wat ik inmiddels heb geprobeerd:
-
Simkaart opnieuw in de telefoon geplaatst.
-
Simkaart in een andere telefoon getest.
In beide gevallen ontvang ik nog steeds geen verificatiecodes van bepaalde bedrijven.
Ik heb opnieuw contact gehad met de klantenservice. Er werd mij beloofd dat ik zou worden teruggebeld, maar inmiddels zijn we drie dagen verder en heb ik niets meer gehoord.
Ik vind dit erg vervelend. Tegenwoordig zijn we grotendeels afhankelijk van onze mobiele telefoon, onder andere voor activatie- en verificatiecodes. Dat dit niet functioneert en er vervolgens geen terugkoppeling komt van Odido, is zeer teleurstellend.
Is er iemand die dit probleem ook heeft meegemaakt? En belangrijker: hoe is het bij jullie opgelost?
Ook hoor ik graag een reactie van Odido zelf over hoe dit probleem structureel verholpen kan worden.
Alvast bedankt voor jullie reacties.