Ik ben momenteel in India en kan niet mobiel bellen. Ik heb wel internet maar regulier bellen werkt niet. Ik heb via de chatbox getracht hier een oplossing voor te vinden maar daar zit een loophol in en kom ik geen steek verder. Gezien de recente ontwikkelingen in India wel ik wel in staat zijn bv telefonisch contact op te nemen met bv de KLM, echter dat gaat nu niet. De chatbot geeft aan dat ik moet bellen…… maar dit zit nu juist het probleem. Wie kan mij verder helpen?
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hoi HP, welkom op de community! Ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad. Ik snap volkomen dat je moet kunnen bellen in India. De netwerken waarmee je in India kan verbinden zijn Loop Mobile Limited, Mahanagar, Reliance en Vi. Ik zie dat het om een zakelijk abonnement gaat. Ik moet je daarom vragen contact op te nemen met mijn collega's van de zakelijke klantenservice via 1 van deze kanalen: Service en ondersteuning voor bedrijven | Odido Business. Zij kunnen je direct verder helpen en ik weet zeker dat je dan snel weer volledig online bent!
Eerste getracht maar kan nergens op de odido site vinden met welke providers er een roaming overeenkomst is. Heb ze dus allemaal geprobeerd echter zonder succes.
Tweede ook gedaan, zie geen blokkades, echter ik zie wel dat bellen/sms in de app is uitgegrijsd, geen idee wat dat betekend
Hoi HP, welkom op de community! Ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad. Ik snap volkomen dat je moet kunnen bellen in India. De netwerken waarmee je in India kan verbinden zijn Loop Mobile Limited, Mahanagar, Reliance en Vi. Ik zie dat het om een zakelijk abonnement gaat. Ik moet je daarom vragen contact op te nemen met mijn collega's van de zakelijke klantenservice via 1 van deze kanalen: Service en ondersteuning voor bedrijven | Odido Business. Zij kunnen je direct verder helpen en ik weet zeker dat je dan snel weer volledig online bent!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.