Skip to main content
Beantwoord

Multisim apple watch werkt ineens niet meer

Sinds gisteren merk ik dat geen ontvangst meer heb op mijn Apple Watch. Vandaag watch en telefoon opnieuw opgestart, werkt nog steeds niet. 

Daarna multisim verwijderd van de watch en opnieuw toegevoegd en geactiveerd, werkt nog steeds niet. Ik zie de volgende melding in de Apple Watch app: 

Gegevens:

Apple Watch Series 7 GPS + Cellular MKHR3NF/A met WatchOS 11.4

Aanbieder T-Mobile NL 33.0 

iPhone 16 met iOS 18.4.1

Aanbieder Odido NL 63.0 via een eSIM

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@Kaasflip top, dank je wel voor de toelichting! Ik heb alles wat ik nodig heb. Het lijkt op een technisch issue vanuit onze kant, waarvoor uiteraard mijn excuses! Ik heb daarom gelijk een ticket voor je doorgezet naar ons IT-team, zodat zij het voor je kunnen onderzoeken en uiteraard ook oplossen. Het referentienummer is: 77616184. De verwerkingstijd is momenteel een paar dagen. Ik verwacht dat je na het weekend een terugkoppeling kunt krijgen (tenzij het langer duurt om het te onderzoeken, dan ontvang je een tussentijdse update). Dit zal telefonisch of per mail zijn. Houd deze dus goed in de gaten (ook je ongewenste mail/spam). 

Mocht je uiterlijk woensdag nog niets hebben vernomen, laat het dan weten in dit topic. Dan kunnen we het ticket erbij pakken en de status ervan inzien! 

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je! Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend toe!

Bekijk origineel

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 mei 2025

Toevoeging: wanneer ik probeer te bellen vanaf de watch krijg ik de melding “gesprek mislukt”

Wanneer ik op de watch naar instellingen → mobiel netwerk ga, wisselt het steeds tussen “verbonden” en “niet verbonden”. 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Kaasflip, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je Multisim het doet, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie geen bijzonderheden, alles staat gelukkig goed ingesteld. Dank voor de informatie, dat is zeker goed om allemaal te weten. Dan kan ik in ieder geval al wat zaken uitsluiten. 

Kun je in de onderstaande stappen aangeven waar je tegenaanloopt? Krijg je dan dezelfde melding te zien? 

Belangrijk : doe dit via de “Watch App” op je iPhone

1. Open de “Watch app” op je iPhone.
2. Ga naar Mobiel netwerk.
3. Check of je de melding over een aanbiederupdate ziet. Klik dan op Werk bij.
4. Klik op de knop Configureer mobiel netwerk.
5. Log via de “ Watch app” op je iPhone  in op je “Mijn Odido” bestelpagina.
6. Na inloggen kom je op de Multisim bestelpagina terecht en kan je hier een nieuwe Multisim kopen
7. Check of je een bevestiging van je bestelling krijgt. Je Apple Watch wordt nu ingesteld.

Als je dit aan mij kunt doorgeven, kan ik eventueel een ticket voor je aanmaken en doorzetten richting onze dienst, zodat zij dit voor je kunnen uitzoeken! 

Ik hoor het graag van je! 

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 mei 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@Kaasflip, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je Multisim het doet, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie geen bijzonderheden, alles staat gelukkig goed ingesteld. Dank voor de informatie, dat is zeker goed om allemaal te weten. Dan kan ik in ieder geval al wat zaken uitsluiten. 

Kun je in de onderstaande stappen aangeven waar je tegenaanloopt? Krijg je dan dezelfde melding te zien? 

Belangrijk : doe dit via de “Watch App” op je iPhone

1. Open de “Watch app” op je iPhone.
2. Ga naar Mobiel netwerk.
3. Check of je de melding over een aanbiederupdate ziet. Klik dan op Werk bij.
4. Klik op de knop Configureer mobiel netwerk.
5. Log via de “ Watch app” op je iPhone  in op je “Mijn Odido” bestelpagina.
6. Na inloggen kom je op de Multisim bestelpagina terecht en kan je hier een nieuwe Multisim kopen
7. Check of je een bevestiging van je bestelling krijgt. Je Apple Watch wordt nu ingesteld.

Als je dit aan mij kunt doorgeven, kan ik eventueel een ticket voor je aanmaken en doorzetten richting onze dienst, zodat zij dit voor je kunnen uitzoeken! 

Ik hoor het graag van je! 

Stap 3: Ik zie geen melding over een aanbiederupdate

Stap 4: Die knop is er ook niet 

Stap 5: Geeft aan dat ik naar Mijn Odido moet om de multisim te beheren

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Kaasflip top, dank je wel voor de toelichting! Ik heb alles wat ik nodig heb. Het lijkt op een technisch issue vanuit onze kant, waarvoor uiteraard mijn excuses! Ik heb daarom gelijk een ticket voor je doorgezet naar ons IT-team, zodat zij het voor je kunnen onderzoeken en uiteraard ook oplossen. Het referentienummer is: 77616184. De verwerkingstijd is momenteel een paar dagen. Ik verwacht dat je na het weekend een terugkoppeling kunt krijgen (tenzij het langer duurt om het te onderzoeken, dan ontvang je een tussentijdse update). Dit zal telefonisch of per mail zijn. Houd deze dus goed in de gaten (ook je ongewenste mail/spam). 

Mocht je uiterlijk woensdag nog niets hebben vernomen, laat het dan weten in dit topic. Dan kunnen we het ticket erbij pakken en de status ervan inzien! 

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je! Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend toe!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen