Hi @Kaasflip top, dank je wel voor de toelichting! Ik heb alles wat ik nodig heb. Het lijkt op een technisch issue vanuit onze kant, waarvoor uiteraard mijn excuses! Ik heb daarom gelijk een ticket voor je doorgezet naar ons IT-team, zodat zij het voor je kunnen onderzoeken en uiteraard ook oplossen. Het referentienummer is: 77616184. De verwerkingstijd is momenteel een paar dagen. Ik verwacht dat je na het weekend een terugkoppeling kunt krijgen (tenzij het langer duurt om het te onderzoeken, dan ontvang je een tussentijdse update). Dit zal telefonisch of per mail zijn. Houd deze dus goed in de gaten (ook je ongewenste mail/spam).
Mocht je uiterlijk woensdag nog niets hebben vernomen, laat het dan weten in dit topic. Dan kunnen we het ticket erbij pakken en de status ervan inzien!
Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je! Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend toe!