Skip to main content
Beantwoord

foutcode 514999 op gsm

• 29 april 2025
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

Kan zowel in Duitsland als België niet via de app tv kijken op 5g netwerk, dus niet via wifi oid, maar via mijn mobiele netwerk.

Continu een foutmelding (514999)

De app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd

Gsm helemaal uitgezet en opnieuw weer aangezet, niks helpt.

Hoe kan ik dit oplossen?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@Trabantsmurf wat leuk dat je in het buitenland bent, heb je het naar je zin daar? Wel zo fijn als je zorgeloos met onze app TV kunt kijken, deze zou het ook gewoon in het buitenland moeten doen. Laten we samen naar een oplossing kijken! In welk land ben je momenteel? Probeer handmatig verbinding te maken met een netwerk van een ander provider, wellicht dat het helpt! Dit kan via de instellingen van je toestel. Kun je dan ook meteen controleren of je toestel is voorzien van de nieuwste software? Dan is van belang, zodat de app optimaal kan werken. 

Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden. 

Wellicht beschik je al over de nieuwste software van de app, maar kun je toch voor de zekerheid checken of er niet toevallig een update beschikbaar is? Dan kan ik dat in ieder geval uitsluiten! 

Belangrijke zaken om te weten over onze app: 

• De App kan op maximaal 3 apparaten tegelijk afspelen.
  • De App werkt in de volledige Europese Unie, Noorwegen, IJsland & Liechtenstein.
  • Via Chromecast, Airplay & Apple TV kun je streamen naar een ander scherm.

Als bovenstaande niet helpt, ontvang ik graag onderstaande informatie van je: 

• Merk + type apparaat 
  • iOS of Android versie
  • Sinds wanneer je dit probleem ervaart 
  • Screenshot van de foutmelding

Dan kan ik eventueel een ticket voor je aanmaken en doorzetten richting onze technische dienst. Ik hoop dat je in de tussentijd wel gewoon kunt genieten in het buitenland en ik zie je reactie graag tegemoet! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4354 reacties
  • Antwoord
  • 30 april 2025

Hi ​@Trabantsmurf wat leuk dat je in het buitenland bent, heb je het naar je zin daar? Wel zo fijn als je zorgeloos met onze app TV kunt kijken, deze zou het ook gewoon in het buitenland moeten doen. Laten we samen naar een oplossing kijken! In welk land ben je momenteel? Probeer handmatig verbinding te maken met een netwerk van een ander provider, wellicht dat het helpt! Dit kan via de instellingen van je toestel. Kun je dan ook meteen controleren of je toestel is voorzien van de nieuwste software? Dan is van belang, zodat de app optimaal kan werken. 

Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden. 

Wellicht beschik je al over de nieuwste software van de app, maar kun je toch voor de zekerheid checken of er niet toevallig een update beschikbaar is? Dan kan ik dat in ieder geval uitsluiten! 

Belangrijke zaken om te weten over onze app: 

• De App kan op maximaal 3 apparaten tegelijk afspelen.
  • De App werkt in de volledige Europese Unie, Noorwegen, IJsland & Liechtenstein.
  • Via Chromecast, Airplay & Apple TV kun je streamen naar een ander scherm.

Als bovenstaande niet helpt, ontvang ik graag onderstaande informatie van je: 

• Merk + type apparaat 
  • iOS of Android versie
  • Sinds wanneer je dit probleem ervaart 
  • Screenshot van de foutmelding

Dan kan ik eventueel een ticket voor je aanmaken en doorzetten richting onze technische dienst. Ik hoop dat je in de tussentijd wel gewoon kunt genieten in het buitenland en ik zie je reactie graag tegemoet! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen