Vanaf dat ik mijn abonnement verlengt heb kan ik niet meer bellen of gebeld worden. Dit werkt niet vanaf mijn mobiel en niet vanaf mijn apple watch met esim. Toch geeft klantenservice aan dat het aan simkaart ligt. Nieuwe zou besteld zijn maar ik heb nog niets ontvangen ook geen track and trace code wat volgens support wel zou komen. Hoe zit dit en waarom gebeurt dit. Volgens support omdat ik een oud t-mobile sim heb. Voorheen werkte alles gewoon, hier had ik dan wel even voor gewaarschuwd mogen worden en had natuurlijk gewoon meteen een nieuwe sim meegestuurd moeten worden. Als dat ook daadwerkelijk het probleem is. Nu zit ik vanaf 23ste met een telefoon waarop ik niet bereikbaar ben en niet mee kan bellen. Zelf kan ik support ook niet bellen. Mailen lijkt niet te kunnen en op de chat heb je alleen die bot waar je niets aan hebt.
Dit is niet acceptabel, dit is ook mijn zakelijke nummer en ben nu dagen uit de lucht.
Kan niet bellen of gebeld worden
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hallo
Als er niks te zien is, kan er iets anders aan de hand zijn. Had je al wel eens een keer je toestel opnieuw opgestart? Vaak wil dit nog wel eens helpen, omdat je telefoon dan opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt.
Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om wat dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden.
Graag kijk ik mee bij je abonnement of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld. Echter, mis ik in je profiel alleen nog je huisnummer en ik zie ook dat de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste 4 cijfers en je huisnummer in je profiel vermelden en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna met je meekijken!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.