Hallo, ik heb in februari mijn abonnement vernieuwd, ingang 28/04/2025, en volgens sms bericht alleen de iphone aan/uit moeten schakelen voor activatie. Nieuwe eSIM geinstalleerd (incl PIN) maar geen bereik/netwerk connectie. Ik verblijf tijdelijk in Italie en heb dringend bereik nodig voor werk. Kunnen jullie helpen?
Vernieuwing abonnement en eSIM buitenland
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hey
Dit doorzetten naar onze technische afdeling gaat ook niet veel zin hebben, want het belangrijkste is dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar kunt zijn. Ik hoop dat je nog in het bezit bent van de juiste fysieke simkaart. Die kun je in je toestel plaatsen, opnieuw opstarten, dan zou het moeten werken! Zo niet, dan kun je het beste een lokale simkaart kopen, zodat je in ieder geval alsnog bereikbaar bent. Zodra je terugbent in Nederland, kunnen we direct een nieuwe simkaart voor je bestellen. Of je kunt langsgaan in één van onze winkels, waar mijn collega's je direct kunnen helpen met het kopppelen en activeren van een nieuwe simkaart.
Ik hoor het graag van je!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.