Skip to main content
Beantwoord

eSim geactiveerd maar werkt niet

Hoi,

Mijn esim is net geactiveerd en nu kan ik niet bellen, niet internetten en geen sms ontvangen voor activatiecodes. Ik kan alleen op dit forum nog om hulp vragen. Zou u mijn esim kunnen helpen werken?

Alvast bedankt.

Beste antwoord door Anonymous

Beste Pharwin,

Kunt u dit topic sluiten of verwijderen? Ik ga naar een Odido shop om het probleem op te lossen. Toch hartelijk dank voor uw reactie

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Daniaks van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je nieuwe eSIM het doet, ik kijk graag met je mee naar een oplossing. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad dat gister je nieuwe eSIM is geactiveerd, deze staat nu ook gekoppeld bij je abonnement. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Vaak wil dit nog wel eens helpen, omdat je telefoon dan opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt. 

Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om wat dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden.

Ik hoor het graag van je! 

• 4 maart 2025

Hoi Pharwin,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb alles wat u zegt gisteren gedaan. Ik las dit namelijk al in andere topics. Ik heb ook de nieuwste update. 

• 4 maart 2025

Beste Pharwin,

Kunt u dit topic sluiten of verwijderen? Ik ga naar een Odido shop om het probleem op te lossen. Toch hartelijk dank voor uw reactie

• 4 maart 2025

Zou u mijn account ook kunnen verwijderen?

Alvast dank

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Daniaks dat is helemaal goed en is inderdaad de snelste manier om dit opgelost te krijgen. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen, zodat mijn collega kunnen verifiëren dat jij de juiste persoon bent en ze je direct kunnen helpen met het koppelen en activeren van een nieuwe simkaart! Ik zal dit topic sluiten en ook je account verwijderen. Houd er rekening mee dat je account wel wordt laten zien als '’Anonymous'’, zodat anderen alsnog kunnen zien wat de oplossing voor jouw vraag is geweest. 

Veel succes in de shop, ik weet zeker dat het goed komt! Mocht je nog andere vragen hebben, weet dat je dan altijd op onze Community terecht kan. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag toe! 😄

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen