Hey,
Al langer dan een jaar heb ik last van slechte internet op mijn mobiel. Hier is Odido ook bekend mee en er zijn vaak dossiers aangemaakt, helaas is hier vanuit Odido vaak niks mee gedaan.. nu merk ik weer na een periode dat mijn internet verbinding erg slecht is. Ik wacht nu al een week (woensdag)op een medewerker die 2 werkdagen contact met me zou opnemen. Na 2 werkdagen heb ik contact opgenomen en gaven jullie aan dat ik zaterdag of maandag gebeld zou worden. Beide dagen heb ik niks van jullie gehoord. Maandag heb ik gebeld en moest ik nog een dag wachten. Dinsdag heb ik gebeld en ben er de hele dag mee bezig geweest. Ik zou binnen een halfuur tot uur teruggebeld worden, niet gedaan. In de middag heb ik weer gebeld en zou ik ook weer tussen een halfuur en een uur iets horen, weer niet. Een uur later belde ik weer en gaf ik aan dat ik voor een bepaald tijdstip teruggebeld zou willen worden want ik had er geen vertrouwen meer in, en ja hoor.. weer geen telefoontje. De aller laatste keer dat ik het nog wou proberen werd er gezegd dat een medewerker mij voor de sluitingstijd zou bellen, ik ben helemaal niet teruggebeld. Ik heb zelf 10 minuten voor de sluitingstijd gebeld en toen werd er aangegeven dat er geen medewerkers meer waren en dat ik nog een dag moest afwachten. In het verleden is er ook gesproken over een vergoeding en of beëindigen van contract uit coulance. Ik zou graag een oplossing willen. Ik ben het namelijk zat dat ik elke keer zelf moet bellen terwijl jullie mij beloven te bellen..
ik heb in ieder geval al wel een klacht ingediend!
ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen