ik ben in Duitsland en sinds ik de grens over ben heb ik geen netwerk meer. Had hetzelfde probleem 2 maanden geleden.
heb het volgende al geprobeerd: telefoon uit/aan zetten, sim uit en in, netwerk zelf kiezen, er zijn geen blokkades ingeschakeld, sim card is ontgrendelt, ik heb geen betaalachterstand of iets dergelijks (rekening wordt geautomatiseerd betaald). En en en…
Heeft er iemand nog een idee?
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hi @FionaBro allereerst, de beste wensen voor het nieuwe jaar! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zag dat er wel een blokkade voor Roaming op je abonnement stond ingesteld, vandaar dat het ook niet werkte. Deze heb ik zojuist voor je verwijderd. Geef het systeem ongeveer een half uurtje om dit te verwerken en start daarna je toestel opnieuw op. Dan zou het moeten werken! Verbind daarna desnoods handmatig met een netwerk van een andere provider.
De blokkades kun je ook heel gemakkelijk checken en zowel in- als uitschakelen via je Mijn Odido account onder het kopje '’blokkades'’. Dan weet je dat voor de volgende keer!
Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😄
Hallo @FionaBro, van harte welkom op onze Community en wat leuk dat je in Duitsland bent! Wel zo fijn als je internet het daar doet, laten we samen naar een oplossing kijken. Graag kijk ik met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld. Kun je je volledige naam, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer invullen in je profiel? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken!
@FionaBro Automatiche netwerkselectie uitzetten je krijgt dan de beschikbare providers te zien waar je er een uit kan kiezen. Ik had dat vorige maand ook maar tigtal x geprobeerd e; 8neens lukte het
Dank voor je reactie! Maar dat heb ik ook al geprobeerd. Er worden ook providers aangetoond maar als ik die aan klik gebeurt er ook niks. Staat nog steeds “geen service”
Hi @FionaBro allereerst, de beste wensen voor het nieuwe jaar! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zag dat er wel een blokkade voor Roaming op je abonnement stond ingesteld, vandaar dat het ook niet werkte. Deze heb ik zojuist voor je verwijderd. Geef het systeem ongeveer een half uurtje om dit te verwerken en start daarna je toestel opnieuw op. Dan zou het moeten werken! Verbind daarna desnoods handmatig met een netwerk van een andere provider.
De blokkades kun je ook heel gemakkelijk checken en zowel in- als uitschakelen via je Mijn Odido account onder het kopje '’blokkades'’. Dan weet je dat voor de volgende keer!
Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😄
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.