Skip to main content
Beantwoord

e sim activeren buitenland

  • 24 oktober 2024
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

Ik heb een  iPhone 16 gekocht en alles over laten zetten van mijn oude iPhone.

echter werkt de e-sim niet. Ik zit in het buitenland op het moment.
Hoe kan ik deze laten activeren ?

Beste antwoord door Marcel7214

Pharwin van Odido schreef:

Hallo @Marcel7214, wat leuk dat je de nieuwe iPhone 16 hebt, veel plezier ermee! Laten we samen naar een oplossing kijken. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***7505, is dat het nummer waar het om gaat? Daarbij zie ik dat er al een nieuwe eSIM is gekoppeld en geactiveerd. Is het inmiddels gelukt? Had je daarna ook je toestel opnieuw opgestart? Dan zou het moeten werken! 

We bieden tegenwoordig ook e-sim Quick Transfer aan. Bij het overzetten van al je gegevens van de oude naar de nieuwe iPhone, wordt daarmee ook de oude eSIM overgezet (mits je al gebruik maakte van een eSIM). Hoe je dat doet, lees je hier op de website van Apple: https://support.apple.com/nl-nl/118669 onder het kopje '’e-sim Quick Transfer gebruiken op een iPhone'’. 

Laat je me even weten of het allemaal is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Het is automatisch gegaan na 24 uur. Dus het werkt nu!

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @Marcel7214, wat leuk dat je de nieuwe iPhone 16 hebt, veel plezier ermee! Laten we samen naar een oplossing kijken. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***7505, is dat het nummer waar het om gaat? Daarbij zie ik dat er al een nieuwe eSIM is gekoppeld en geactiveerd. Is het inmiddels gelukt? Had je daarna ook je toestel opnieuw opgestart? Dan zou het moeten werken! 

We bieden tegenwoordig ook e-sim Quick Transfer aan. Bij het overzetten van al je gegevens van de oude naar de nieuwe iPhone, wordt daarmee ook de oude eSIM overgezet (mits je al gebruik maakte van een eSIM). Hoe je dat doet, lees je hier op de website van Apple: https://support.apple.com/nl-nl/118669 onder het kopje '’e-sim Quick Transfer gebruiken op een iPhone'’. 

Laat je me even weten of het allemaal is gelukt? Ik hoor het graag van je! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • Antwoord
  • 25 oktober 2024
Pharwin van Odido schreef:

Hallo @Marcel7214, wat leuk dat je de nieuwe iPhone 16 hebt, veel plezier ermee! Laten we samen naar een oplossing kijken. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***7505, is dat het nummer waar het om gaat? Daarbij zie ik dat er al een nieuwe eSIM is gekoppeld en geactiveerd. Is het inmiddels gelukt? Had je daarna ook je toestel opnieuw opgestart? Dan zou het moeten werken! 

We bieden tegenwoordig ook e-sim Quick Transfer aan. Bij het overzetten van al je gegevens van de oude naar de nieuwe iPhone, wordt daarmee ook de oude eSIM overgezet (mits je al gebruik maakte van een eSIM). Hoe je dat doet, lees je hier op de website van Apple: https://support.apple.com/nl-nl/118669 onder het kopje '’e-sim Quick Transfer gebruiken op een iPhone'’. 

Laat je me even weten of het allemaal is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Het is automatisch gegaan na 24 uur. Dus het werkt nu!


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Marcel7214 Fijn dat het werkt en bedankt voor het doorgeven! Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Anders wens ik je alvast een heel fijn weekend toe! 😄


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen