Skip to main content

Simkaart activeren lukt niet

  • 19 October 2024
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

Goedemorgen,

 

Ik had in eerste instantie een esim besteld, dit is helemaal misgegaan. Nu heb ik een fysieke simkaart weer besteld, maar ik kan deze niet activeren i.v.m. de oude simkaart die niet meer werkt. 
 

Op dit moment ben ik afhankelijk van anderen en ben ik niet in de gelegenheid om een langere reistijd te hebben naar een Odidoshop. Met Izzy kom ik ook niet verder, dat heb ik al geprobeerd.

 

Kan een van de moderators mij helpen met het activeren van mijn simkaart? Alvast dank!

Uitgelichte reactie

21 oktober 2024

Hoi hjh54, van harte welkom op de Community en ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Als je dit hebt gedaan streeft mijn collega ernaar om je nieuwe simkaart binnen 4 uur te activeren. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
Uitgelichte reactie

Hoi hjh54, van harte welkom op de Community en ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Als je dit hebt gedaan streeft mijn collega ernaar om je nieuwe simkaart binnen 4 uur te activeren. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen