Skip to main content

Opgelost [07-10-2024] Problemen met mobiel internet

  • 7 oktober 2024
  • 8 reacties
  • 1747 Bekeken

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Op dit moment ontvangen we meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met mobiel internet. We zijn op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Sorry voor het ongemak! 

 


Update 17:13: We zien dat een groot deel inmiddels weer probleemloos kan internetten. Voor de klanten die nog problemen ervaren zijn we nog opzoek naar de oplossing. 

Update 18:45: De problemen zijn opgelost. Mocht je nog problemen ervaren zet dan je toestel even uit- en aan. 

8 reacties

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 7 oktober 2024

Het probleem is niet alleen in regio Gelderland want ik bevindt mij rondom regio Amsterdam, en daar heb ik ook geen mobiele internet...


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 7 oktober 2024

In Utrecht ook geen netwerk. Kan niet bellen en niet internetten.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8971 reacties
  • 7 oktober 2024

Hier in gouda geen probleem.


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7972 reacties
  • 7 oktober 2024
Jasper1985 schreef:

In Utrecht ook geen netwerk. Kan niet bellen en niet internetten.

Bij mij in Utrecht werkt alles wel. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 7 oktober 2024

Ik ervaar (20.03) nog steeds ontzettend traag tot geen internet. Ik lees dat de problemen opgelost zijn maar dat geld bij mij in Pannigen Limburg Noord(regio Venlo) nog niet. Wat doen jullie hieraan?


  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 7 oktober 2024
Neessen schreef:

Ik ervaar (20.03) nog steeds ontzettend traag tot geen internet. Ik lees dat de problemen opgelost zijn maar dat geld bij mij in Pannigen Limburg Noord(regio Venlo) nog niet. Wat doen jullie hieraan?

Heb je je mobieltje opnieuw opgestart? Mijn partner had ook dezelfde problemen moest zijn complete mobiel opnieuw opstarten voordat het verbeterde.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 7 oktober 2024

In dezelfde regio als Neessen (zie bovenstaande). Al enkele dagen last van dit euver. Na de melding dat het probleem is opgelost, alles opnieuw opgestart maar ellende blijft hetzelfde.

Downloadsnelheid van 0,5mbit/s, uploadsnelheid van 3,89mbit/s. Op mijn wifi (via 4G voor Thuis) krijg ik de website niet eens geopend om de snelheid te kunnen testen. 

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 7 oktober 2024

Pre

EmWi schreef:

In dezelfde regio als Neessen (zie bovenstaande). Al enkele dagen last van dit euver. Na de melding dat het probleem is opgelost, alles opnieuw opgestart maar ellende blijft hetzelfde.

Downloadsnelheid van 0,5mbit/s, uploadsnelheid van 3,89mbit/s. Op mijn wifi (via 4G voor Thuis) krijg ik de website niet eens geopend om de snelheid te kunnen testen. 

 

Precies ja! Mobiel al enkele keren opnieuw opgestart. Ik heb thuis internet van KPN en dat werkt prima. Echter zodra ik buiten wifi ben duurt het laden van apps (instagram, fb, voetbalzone) etc ontzettend lang vooral filmpjes. Dit duurt nu al se hele dag voort terwijl Odido communiceert dat het opgelost is. Nou niet dus. Vervelend!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen