Skip to main content
Beantwoord

Kan eSIM niet activeren

  • 3 oktober 2024
  • 7 reacties
  • 607 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb de sim qr code gescand  maar kan nu niet de sim activeren in de app

Beste antwoord door lienvg

Pharwin van Odido schreef:

Hallo @lienvg, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je gebruik kunt maken van je eSIM, laten we samen naar een oplossing kijken! Wat gek dat je de eSIM niet kunt activeren. Dit zou natuurlijk wel moeten. Zodra je de QR-code hebt gescand, kun je de eSIM activeren via je Mijn Odido account. Als het niet lukt in de app, probeer het altijd dan even via een browser/laptopversie om te kijken of het dan wel lukt. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***6068. Daarbij zie ik inderdaad een eSIM klaarstaan voor activatie. Deze heb ik zojuist voor je geactiveerd. De eSIM staat nu gekoppeld en is ook actief. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Dan zou het daarna moeten werken!

Ik hoor het graag van je! 

 

Hoi,

ik had inmiddels ook telefonisch contact opgenomen, daar konden ze me niet verder helpen. Het werd naar ict doorgestuurd. 

Maar U heeft het blijkbaar wel opgelost! Na op nieuw opstarten en het mobiel netwerk van primair naar persoonlijk veranderen werkt het nu.

bedankt

Lien

Bekijk origineel

7 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @lienvg, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je gebruik kunt maken van je eSIM, laten we samen naar een oplossing kijken! Wat gek dat je de eSIM niet kunt activeren. Dit zou natuurlijk wel moeten. Zodra je de QR-code hebt gescand, kun je de eSIM activeren via je Mijn Odido account. Als het niet lukt in de app, probeer het altijd dan even via een browser/laptopversie om te kijken of het dan wel lukt. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***6068. Daarbij zie ik inderdaad een eSIM klaarstaan voor activatie. Deze heb ik zojuist voor je geactiveerd. De eSIM staat nu gekoppeld en is ook actief. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Dan zou het daarna moeten werken!

Ik hoor het graag van je! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 3 oktober 2024
Pharwin van Odido schreef:

Hallo @lienvg, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je gebruik kunt maken van je eSIM, laten we samen naar een oplossing kijken! Wat gek dat je de eSIM niet kunt activeren. Dit zou natuurlijk wel moeten. Zodra je de QR-code hebt gescand, kun je de eSIM activeren via je Mijn Odido account. Als het niet lukt in de app, probeer het altijd dan even via een browser/laptopversie om te kijken of het dan wel lukt. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***6068. Daarbij zie ik inderdaad een eSIM klaarstaan voor activatie. Deze heb ik zojuist voor je geactiveerd. De eSIM staat nu gekoppeld en is ook actief. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Dan zou het daarna moeten werken!

Ik hoor het graag van je! 

 

Hoi,

ik had inmiddels ook telefonisch contact opgenomen, daar konden ze me niet verder helpen. Het werd naar ict doorgestuurd. 

Maar U heeft het blijkbaar wel opgelost! Na op nieuw opstarten en het mobiel netwerk van primair naar persoonlijk veranderen werkt het nu.

bedankt

Lien


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Lien, superfijn dat Pharwin het wel voor je heeft opgelost en graag gedaan namens hem. Mocht je in de toekomst nog hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend! ðŸ˜„


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 19 juni 2025

​@Pharwin van Odido â€‹@Marciano van Odido helaas kan ik mijn eSIM ook niet activeren in de Odido app of website. Ik heb wel de QR-code gescand op mijn telefoon, en de fysieke Sim zit er nog in. Kan een van jullie mij helpen? Ben wel benieuwd waarom er bij zoveel mensen problemen zijn om de eSIM te activeren via jullie app?


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@RogerV, van harte welkom op onze community! Wat gek dat je het niet kunt activeren, laten we samen naar een oplossing kijken. Dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken en ik zie inderdaad dat je de optie niet te zien krijgt. Werkt je oude simkaart nog? Dan kan ik je helpen met de activatie. Ik zie namelijk dat deze wel klaarstaat voor activatie in ons systeem. Ik heb zojuist een code per sms naar je nummer verstuurd. Zou je die met mij kunnen delen? Dan kan ik de eSIM voor je activeren. 

Ik zie je reactie graag tegemoet! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 20 juni 2025

​@Pharwin van Odido Thanks! Code staat als het goed is in je prive berichten. Mijn huidige sim werkt inderdaad nog.


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@RogerV, thanks! Ik heb de code inderdaad van je ontvangen. Ik heb zojuist de eSIM voor je geactiveerd. Deze staat nu gekoppeld en is geactiveerd bij je abonnement. Je gaf aan dat je de QR-code al had gescand, dus hij staat al wel gekoppeld in je toestel. Kun je 'm opnieuw opstarten? Dan zou alles weer naar behoren moeten werken! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen