Tijdens het installeren van een eSIM databundel via de Eskimo app in Indonesië heb ik per ongeluk mijn telefoonnummer ingevuld bij de eSIM. Hierdoor heeft eSIM de primaire plaats van mijn fysieke simkaart overgenomen. Deze fysieke simkaart wordt nu niet meer herkend door mijn iPhone SE en ben ik dus niet meer telefonisch bereikbaar en ik kan niet bellen en dus ook de Odido klantenservice niet bereiken.
Deze stappen heb ik al geprobeerd om mijn fysieke simkaart weer te activeren:
1. Herstarten van de telefoon.
2. De eSIM tijdelijk uitgezet en verwijderd.
3. Fysieke SIM-kaart opnieuw geplaatst.
4. Mobiele netwerkinstellingen hersteld.
Niets van deze stappen heeft gewerkt.
Kan iemand mij helpen mijn simkaart weer te laten vinden door mijn telefoon?
Ik wilde via de Odido app een eSIM voor mijn abonnement bestellen, maar ik lees dat het beter is om deze niet te installeren vanuit het buitenland.
Beantwoord
Fysieke simkaart onherkenbaar bij installatie eSIM in buitenland
Beste antwoord door Laura L.
Marciano van Odido schreef:
Hoi Laura, bedankt voor het proberen en je screenshots! Normaal gesproken moet ik het activeren van je eSIM overlaten aan m'n collega's, maar omdat ik je zo snel mogelijk weer bereikbaar wil hebben, heb ik je nieuwe eSIM direct geactiveerd. Wellicht moet je je toestel opnieuw opstarten, maar ik verwacht dat je zo direct weer verbinding hebt. Laat je het me weten?
Dankjewel Marciano, het werkt! Dank voor je hulp, waardeer het zeer!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.