Ik heb mijn Apple Watch Ultra al bijna 2 jaar. Ineens moest ik mijn Apple Watch Ultra 3 keer per dag opladen in plaats van 1x per drie dagen. Ik heb van alles geprobeerd: hersteld, fabrieksinstellingen, opnieuw gekoppeld. Niet hielp. Het apparaat is non-conform. Apple wilde er (gratis) een nieuw accu in zetten. Ik moest ‘m weer loskoppelen. Nadat ik dan gedaan had viel mij op dat de batterij in orde was. Met als reden: odido is niet geconfigureerd. Dit weet ik zeker want ik had de optie om de mobiele abonnement te onthouden, dit heb ik geweigerd.
Ik heb 2 vragen:
- waarom draint Odido’s configuratie opeens de batterij en hoe kan ik dit verhelpen. Dit zorgt ervoor dat mijn apparaat non-conform is. Dit lijkt gepaard te gaan sinds watchos 10.6. Ik betaal nu voor een mobiel netwerk en multisim maar dit is eigenlijk voor niks. Ik kan ‘m niet aanzetten.
- het lukt mij nu sowieso niet meer om odido toe te voegen. Ik kan inloggen > multisim toevoegen > en dan staat er: oeps! Bel odido.
dank voor uw reacties.
Nog wat feiten: met odido 13% batterij per uur in idle. Zonder cellular aan van odido 5% per anderhalf uur idle.