Skip to main content
Beantwoord

Slechte mobiel internet

  • 7 augustus 2024
  • 3 reacties
  • 30 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Helaas sinds de overstap van “naam” van tele2 naar odido heb ik mega slechte verbinding… 

heel de dag maar 1-2 streepjes & soms kan ik helemaal niks met mijn mobiel internet.. zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben? 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Alyshaijs 

De naamswijziging heeft geen invloed op de kwaliteit van het netwerk.

Ervaar je het mindere bereik op meerdere locaties of alleen in en rondom huis? Dan kan je hier een melding over maken op de Dekkingskaart.

Anders kijken of je simkaart beter werkt in een ander toestel kan ook. Mocht je een vervangende simkaart willen proberen dan kan je die aanvragen via je Odido account.

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21545 reacties
  • Antwoord
  • 7 augustus 2024

Hallo @Alyshaijs 

De naamswijziging heeft geen invloed op de kwaliteit van het netwerk.

Ervaar je het mindere bereik op meerdere locaties of alleen in en rondom huis? Dan kan je hier een melding over maken op de Dekkingskaart.

Anders kijken of je simkaart beter werkt in een ander toestel kan ook. Mocht je een vervangende simkaart willen proberen dan kan je die aanvragen via je Odido account.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 7 augustus 2024

Helaas sinds de naamswijziging heb ik overal slecht internet, en ook op elk toestel.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21545 reacties
  • 7 augustus 2024

@Alyshaijs 

Dan misschien toch eens een vervangende simkaart nemen als het ook nog eens overal voorkomt waar je bent?


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen