Skip to main content
Beantwoord

Multisim werkt niet

  • 29 juli 2024
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

Ik wil multisim activeren maar het lukt niet.

-Ik heb appel Watch se A2724

-iPhone 14 Pro max iOS 17.6

-watchOS 10.5

-Er staat bij aanbieder:Your Odido NL account is not eligible to enable mobile service on your Apple Watch. Contact Odido NL for more information.

-Ik heb de Appel watch en de mltisim op vrijdag samen besteld en ik heb de appel Watch op maandag gekregen.

 

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Maikel, van harte welkom op de Community! Bedankt voor de informatie en je screenshot. Het is bij ons bekend dat Multisim niet helemaal vlekkeloos loopt en mijn collega's van IT werken er nog hard aan om dit op te lossen. Ik heb direct gekeken en ik zie dat mijn collega net 1 minuut geleden een case heeft doorgezet naar de technische dienst. Op dit moment hebben zij een verwerkingstijd van 13 dagen, maar ik hoop dat ze sneller aan jouw case toekomen. Houd je me op de hoogte als je van ze hebt gehoord? Ik hoor het graag!

Jouw casenummer is 72248948

Bekijk origineel

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Maikel, van harte welkom op de Community! Bedankt voor de informatie en je screenshot. Het is bij ons bekend dat Multisim niet helemaal vlekkeloos loopt en mijn collega's van IT werken er nog hard aan om dit op te lossen. Ik heb direct gekeken en ik zie dat mijn collega net 1 minuut geleden een case heeft doorgezet naar de technische dienst. Op dit moment hebben zij een verwerkingstijd van 13 dagen, maar ik hoop dat ze sneller aan jouw case toekomen. Houd je me op de hoogte als je van ze hebt gehoord? Ik hoor het graag!

Jouw casenummer is 72248948


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen