Skip to main content
Beantwoord

eSIM is geactiveerd maar geen service

  • 11 juli 2024
  • 4 reacties
  • 152 Bekeken

Hoi ik heb een half uur geleden een eSIM aangevraagd en deze meteen geactiveerd. Heb ook de bevestigingsmail gekregen dat hij is geactiveerd. Alleen blijf ik "geen service" hebben. Mijn fysieke simkaart heb ik er al uit gehaald want die deed het meteen niet meer. Ook heb ik mijn telefoon al twee keer opnieuw opgestart. Ik heb mijn telefoon toch echt wel hard nodig dus ik hoop dat dit zsm opgelost kan worden? 

Beste antwoord door Jennyy2

Probleem is al opgelost

Bekijk origineel

  • is een nieuwe Poster
  • 11 juli 2024

Probleem is al opgelost


soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+9
  • Odido Superuser
  • 11 juli 2024

Hallo @Jennyy2 ,

Wat fijn dat het weer werkt. Zou je aan willen geven wat de oplossing van het probleem was?
Hier kunnen andere gebruikers dan misschien ook gebruik van maken.😉


  • heeft eerste post geplaatst
  • 8 december 2024

Hallo, 

Ik heb 2 uur geleden 2 nieuwe esims besteld en geactiveerd. Maar heb nog steeds geen service melding. Ik kan ook niet inloggen bij mijn odido app want ik krijg geen sms. 

Ik heb nog een gewone sim maar met deze kan ik ook niet bellen. Help!


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@kasiatreure, welkom op de Community! Ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met mijn collega. Is het inmiddels gelukt met je nieuwe eSIMs? Zo niet, dan wil ik je vragen (omdat het om een zakelijk abonnement gaat) om snel contact op te nemen met mijn collega's van de zakelijke klantenservice via Ă©Ă©n van deze kanalen: Service | Odido. Laat je het me weten of het is gelukt? đŸ˜Š


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen