Ik ben gisteren in België aangekomen en mijn simkaart kan geen verbinding maken met een van de beschikbare mobiele netwerken. Ik heb alles geprobeerd, maar het is nog steeds niet geregistreerd, kan iemand mij alstublieft helpen?
Ik ben gisteren in België aangekomen en mijn simkaart kan geen verbinding maken met een van de beschikbare mobiele netwerken. Ik heb alles geprobeerd, maar het is nog steeds niet geregistreerd, kan iemand mij alstublieft helpen?
Beste antwoord door nasreddine.bacali
Goedemorgen Nasreddine, van harte welkom op de Community! Ik hoop dat je een leuke tijd hebt in België en ik help je graag direct verder om weer verbinding te krijgen. Ik zie dat je wel een betalingsregeling hebt lopen. Hierdoor staat er een blokkade op international roaming. Deze heb ik direct voor je opgeheven, dus je zou zo direct (misschien binnen een paar minuutjes) weer verbinding moeten hebben. In België kan je verbinding maken met de netwerken Orange, Proximus en Telenet Base. Laat je het me weten of het werkt? 😄
Hallo
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.