Toen vorig jaar T-Mobile door Odido is opgenomen had ik geen netwerk of sms meer. Ik ben hier mee naar een Odido winkel gegaan en zij hebben me verteld dat ik een nieuw toestel nodig had. Vervolgens heb ik op Belsimpel eentje gekocht met een nieuw Odido abbonoment erbij (zelfde nummer) en alles werkte prima. Plotseling in December kwam het probleem weer terug. Ik had geen zin om weer een nieuw toestel te kopen omdat ik deze maar een paar maand had dus heb een nieuwe simkaart besteld. Die heeft niks opgelost en ik kan nu ook niet meer in mijn Odido account omdat ze me moeten verifieren via sms wat het dus niet doet. Heb wel elke maand moeten betalen voor niks. Zit dus al een tijdje met dit probleem en heb nu deze forums gevonden.
Wat kan ik hier aan doen? Ik kan niet in mijn odidio, heb een abonnoment dat niks doet en ben veel geld kwijt.
Heb helemaal niks aan Odido abonnement
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.
Een andere klant had iets soortgelijks, maar dan in het buitenland. Zie het onderstaande topic:
Het was op te lossen doordat er bij de APN-naam een verkeerde naam vermeld stond. Zou je dat ook eens willen checken? Ik verneem graag of het dan wel lukt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.