Skip to main content
Beantwoord

Multisim blijft hangen bij activeren op Apple Watch ultra 2


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Tijdens het activeren van de multisim blijft dit al een paar dagen hangen op “wachten”.
 


Verwijderen lukt niet.
 


Inloggen via de app of website helpt helaas niet. Bij de multisim pagina verschijnt de tekst “Je gegevens kunnen niet worden opgehaald. Probeer het later opnieuw.” Resetten van de telefoon en opnieuw installeren watch hielp niet. Ik wacht sinds woensdag op een terugbelletje van de technische dienst. Dat kan natuurlijk even duren, maar heeft iemand nog suggesties wat ik ondertussen zou kunnen proberen?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

tomk2000 schreef:
Pharwin van Odido schreef:

Hallo @tomk2000, van harte welkom op onze Community, ik help je graag verder hiermee! Zeer begrijpelijk dat je gewoon zorgeloos gebruik wilt kunnen maken van onze Multisim. Ik heb gelijk met je meegekeken in je account voor het nummer dat eindigt op ***352 en ik zie meerdere Multisim abonnementen in je account terug, waarvan er twee op actief staan en één op deactief.  Daar zou het mee te maken kunnen hebben. Begrijp ik het goed dat je gebruikmaakt van één Multisim? Zou je in de instellingen van je Watch App kunnen checken van welk simkaartnummer je gebruikmaakt? Voor de zekerheid vermeld ik maar even de laatste 4 cijfers. Het zou moeten gaat om één van de volgende Multisimkaarten:

***1803

***0627

***8270 (deze staat op deactief). 

Ik verneem het graag van je, dan kan ik dit verder voor je uitzoeken! 

 

Hoi Pharwin, dank voor je reactie! In mijn Watch app staat bij ICCID ***1803. Sinds vanochtend werkt deze. Geweldig!!! Ik ben meteen een rondje gaan joggen zonder telefoon om het te vieren :)

Als het goed is zou er maar 1 multisim moeten zijn. Mogelijk heb ik er per ongeluk meerdere aangevraagd? Ik kan helaas niet via de app of website op de juiste pagina komen om dit te controleren of op te zeggen (“Je gegevens kunnen niet worden opgehaald. Probeer het later opnieuw.”).

@tomk2000 Ah, superfijn dat deze het nu wel doet, daar ben ik erg blij mee! Heel goed dat je het ook gelijk bent gaan testen, ik hoop dat je van je rondje joggen hebt genoten! Ik vermoed inderdaad dat je per ongeluk meerdere Multisims had aangevraagd. Dank voor het delen van het ICCID nummer, nu weet ik van welke Multisim je gebruikmaakt. Ik heb zojuist de andere Multisim voor je opgezegd. Per vandaag was niet mogelijk, maar deze zal per morgen worden stopgezet! 

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Anders wens ik je nog een hele fijne dag toe en heel veel plezier met je Multisim/Watch (zonder telefoon). 😄

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @tomk2000, van harte welkom op onze Community, ik help je graag verder hiermee! Zeer begrijpelijk dat je gewoon zorgeloos gebruik wilt kunnen maken van onze Multisim. Ik heb gelijk met je meegekeken in je account voor het nummer dat eindigt op ***352 en ik zie meerdere Multisim abonnementen in je account terug, waarvan er twee op actief staan en één op deactief.  Daar zou het mee te maken kunnen hebben. Begrijp ik het goed dat je gebruikmaakt van één Multisim? Zou je in de instellingen van je Watch App kunnen checken van welk simkaartnummer je gebruikmaakt? Voor de zekerheid vermeld ik maar even de laatste 4 cijfers. Het zou moeten gaat om één van de volgende Multisimkaarten:

***1803

***0627

***8270 (deze staat op deactief). 

Ik verneem het graag van je, dan kan ik dit verder voor je uitzoeken! 

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 18 maart 2024
Pharwin van Odido schreef:

Hallo @tomk2000, van harte welkom op onze Community, ik help je graag verder hiermee! Zeer begrijpelijk dat je gewoon zorgeloos gebruik wilt kunnen maken van onze Multisim. Ik heb gelijk met je meegekeken in je account voor het nummer dat eindigt op ***352 en ik zie meerdere Multisim abonnementen in je account terug, waarvan er twee op actief staan en één op deactief.  Daar zou het mee te maken kunnen hebben. Begrijp ik het goed dat je gebruikmaakt van één Multisim? Zou je in de instellingen van je Watch App kunnen checken van welk simkaartnummer je gebruikmaakt? Voor de zekerheid vermeld ik maar even de laatste 4 cijfers. Het zou moeten gaat om één van de volgende Multisimkaarten:

***1803

***0627

***8270 (deze staat op deactief). 

Ik verneem het graag van je, dan kan ik dit verder voor je uitzoeken! 

 

Hoi Pharwin, dank voor je reactie! In mijn Watch app staat bij ICCID ***1803. Sinds vanochtend werkt deze. Geweldig!!! Ik ben meteen een rondje gaan joggen zonder telefoon om het te vieren :)

Als het goed is zou er maar 1 multisim moeten zijn. Mogelijk heb ik er per ongeluk meerdere aangevraagd? Ik kan helaas niet via de app of website op de juiste pagina komen om dit te controleren of op te zeggen (“Je gegevens kunnen niet worden opgehaald. Probeer het later opnieuw.”).


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4145 reacties
  • Antwoord
  • 18 maart 2024
tomk2000 schreef:
Pharwin van Odido schreef:

Hallo @tomk2000, van harte welkom op onze Community, ik help je graag verder hiermee! Zeer begrijpelijk dat je gewoon zorgeloos gebruik wilt kunnen maken van onze Multisim. Ik heb gelijk met je meegekeken in je account voor het nummer dat eindigt op ***352 en ik zie meerdere Multisim abonnementen in je account terug, waarvan er twee op actief staan en één op deactief.  Daar zou het mee te maken kunnen hebben. Begrijp ik het goed dat je gebruikmaakt van één Multisim? Zou je in de instellingen van je Watch App kunnen checken van welk simkaartnummer je gebruikmaakt? Voor de zekerheid vermeld ik maar even de laatste 4 cijfers. Het zou moeten gaat om één van de volgende Multisimkaarten:

***1803

***0627

***8270 (deze staat op deactief). 

Ik verneem het graag van je, dan kan ik dit verder voor je uitzoeken! 

 

Hoi Pharwin, dank voor je reactie! In mijn Watch app staat bij ICCID ***1803. Sinds vanochtend werkt deze. Geweldig!!! Ik ben meteen een rondje gaan joggen zonder telefoon om het te vieren :)

Als het goed is zou er maar 1 multisim moeten zijn. Mogelijk heb ik er per ongeluk meerdere aangevraagd? Ik kan helaas niet via de app of website op de juiste pagina komen om dit te controleren of op te zeggen (“Je gegevens kunnen niet worden opgehaald. Probeer het later opnieuw.”).

@tomk2000 Ah, superfijn dat deze het nu wel doet, daar ben ik erg blij mee! Heel goed dat je het ook gelijk bent gaan testen, ik hoop dat je van je rondje joggen hebt genoten! Ik vermoed inderdaad dat je per ongeluk meerdere Multisims had aangevraagd. Dank voor het delen van het ICCID nummer, nu weet ik van welke Multisim je gebruikmaakt. Ik heb zojuist de andere Multisim voor je opgezegd. Per vandaag was niet mogelijk, maar deze zal per morgen worden stopgezet! 

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Anders wens ik je nog een hele fijne dag toe en heel veel plezier met je Multisim/Watch (zonder telefoon). 😄


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen