Skip to main content

Abonnement verlengd en gewijzigd, oude facturen verdwenen?


Ik zit momenteel (langdurig) op de Antillen. Op 3 januari mijn abonnement verlengd en gewijzigd, mijn laatste factuur was opgemaakt op 31 december. Nu  zijn de oude facturen na het ingaan van de wijziging niet meer te vinden in de odido app. Ik ben met name geïnteresseerd in de kosten van 1 en 2 januari, toen heb ik een buitenland bundel gekocht, waar ik geen bevestigings sms heb gehad en eigenlijk geen data heb gebruikt en ik wil weten of ik deze moet betalen. Ik wil niet bellen met odido, dat is erg duur vanaf hier, hoe kan ik dit inzien?

Uitgelichte reactie

6 januari 2024

Je kunt in de odido app zien of je buiten de bundel kosten hebt gehad.  Dan hoef je niet op de nieuwe factuur te wachten. 

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9346 reacties
  • 6 januari 2024

Je kunt in de odido app zien of je buiten de bundel kosten hebt gehad.  Dan hoef je niet op de nieuwe factuur te wachten. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 6 januari 2024

He Eric, bedankt, maar alles is dus verdwenen van voor 3 januari, ook de buiten bundel kosten, dataverbruik etc, deze waren er zeg maar nog op 2 januari..


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen