Weet je hoe gefrustreerd het is dat 4 mensen al heel lang lopen te kloten met het bereik etc en meermaals contact leggen en dan steeds doe acties met je telefoon en niet het ligt aan odido, voorheen tmobile toen was alles goed.
Dus ja 1 topic, dat kan maar we willen weten wanneer het is opgelost en niet kijk naar de dekkingskaart.
Als het goed is kan jezelf ook zien sinds wanneer het niet goed werkt.
Nu na klachten.. alle masten moeten worden veranderd door de collega die mij meermaals probeerde te bellen steeds alles wegviel, een keer of 8, dus ja wanneer opgelost en tegemoetkoming..
Succes met het uitzoeken.
2x Samsung en 2x iphone maw het ligt niet aan ons.
Groet Michael
Ps sorry maar ik heb het gevoel van kastje naar de muur
Weet je hoe gefrustreerd het is dat 4 mensen al heel lang lopen te kloten met het bereik etc en meermaals contact leggen en dan steeds doe acties met je telefoon en niet het ligt aan odido, voorheen tmobile toen was alles goed.
Dus ja 1 topic, dat kan maar we willen weten wanneer het is opgelost en niet kijk naar de dekkingskaart.
Als het goed is kan jezelf ook zien sinds wanneer het niet goed werkt.
Nu na klachten.. alle masten moeten worden veranderd door de collega die mij meermaals probeerde te bellen steeds alles wegviel, een keer of 8, dus ja wanneer opgelost en tegemoetkoming..
Succes met het uitzoeken.
2x Samsung en 2x iphone maw het ligt niet aan ons.
Groet Michael
Ps sorry maar ik heb het gevoel van kastje naar de muur
Hallo @michaelwulff, dat snap ik heel goed! Echter, wou ik door middel van de stappen in het andere topic achterhalen of het niet daar aan ligt, want vaak is het hiermee als op te lossen of kunnen we in ieder geval het e.e.a. uitsluiten. Wat je eventueel kunt doen is een melding maken via onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking, zodat een netwerkspecialist de situatie op jouw locatie kan onderzoeken en verklaren. Vul je postcode/locatie in in het daarvoor bestemde veld en klik daaronder op de button met de tekst 'Meld een probleem'. Vervolgens is het belangrijk dat je in het formulier met name één exacte en recente datum en tijdstip invult waarop dit probleem zich voordoet of heeft voorgedaan. Onze netwerkspecialisten kunnen aan de hand daarvan namelijk de verbinding tussen jouw simkaart en de netwerkmast(en) op dit exacte tijdstip verder voor je onderzoeken. Ze nemen binnen enkele dagen telefonisch contact met je op om de uitkomst te bespreken. Daar komt dan meer duidelijkheid en een oplossing uit.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.