Hi, ah goed dat je de kruistest hebt gedaan. Minder leuk dat je nog steeds geen bereik hebt. Door een foutje in het systeem kan ik geen 20% korting op de komende maanden geven, dus ik wil het op een andere manier oplossen, namelijk door de totale korting in 1 keer als credit voor je in te schieten. Met jouw (lage) maandkosten komt de compensatie uit op € 2,20 per maand en een totaal van € 13,20. Daarbij crediteer ik ook met alle liefde de nieuwe simkaart. Dan kom je op een credit van € 18,20. Deze wordt dan verrekend met je volgende factuur/facturen.
Ik snap volledig dat je niet wil overstappen en klantvoordeel is natuurlijk heerlijkals je ook een internet-abonnement hebt. Echter is helemaal geen verbinding niet ideaal… Ik zeg het natuurlijk niet graag, maar wellicht komt het kosteloos opzeggen van je mobiele abonnement toch beter uit voor jou i.p.v. de netwerkcompensatie. Denk er rustig over na en dan hoor ik het graag van je. Mocht je verder toch wel verbinding hebben (buitenshuis etc.) dan snap ik volledig dat je liever voor de compensatie gaat en Klantvoordeel blijft houden!
Voor nu een hele fijne avond!