Skip to main content
Beantwoord

Waarom krijg ik geen reactie en is er geen korting verwerkt op mijn facturen?

  • 16 december 2023
  • 9 reacties
  • 144 Bekeken

Op 12 oktober werd mij een aanbieding gedaan van een netwerkcoulance korting door Hajar van Odido en ik accepteerde dat (of ik kon gratis overstappen) nadat bleek dat ik thuis helemaal geen telefoon verbinding heb. Er werd daarna niet meer gereageerd ook al stuurde ik haar een herinnering. Ik heb nu inmiddels 2 nota's ontvangen maar daar is geen korting op toegepast. 

Kan iemand hierop reageren en mij de toegezegde korting verlenen?

Beste antwoord door nononsens

Marciano van Odido schreef:

Hi, ah goed dat je de kruistest hebt gedaan. Minder leuk dat je nog steeds geen bereik hebt. Door een foutje in het systeem kan ik geen 20% korting op de komende maanden geven, dus ik wil het op een andere manier oplossen, namelijk door de totale korting in 1 keer als credit voor je in te schieten. Met jouw (lage) maandkosten komt de compensatie uit op € 2,20 per maand en een totaal van € 13,20. Daarbij crediteer ik ook met alle liefde de nieuwe simkaart. Dan kom je op een credit van € 18,20. Deze wordt dan verrekend met je volgende factuur/facturen.

Ik snap volledig dat je niet wil overstappen en klantvoordeel is natuurlijk heerlijkals je ook een internet-abonnement hebt. Echter is helemaal geen verbinding niet ideaal… Ik zeg het natuurlijk niet graag, maar wellicht komt het kosteloos opzeggen van je mobiele abonnement toch beter uit voor jou i.p.v. de netwerkcompensatie. Denk er rustig over na en dan hoor ik het graag van je. Mocht je verder toch wel verbinding hebben (buitenshuis etc.) dan snap ik volledig dat je liever voor de compensatie gaat en Klantvoordeel blijft houden! 

Voor nu een hele fijne avond! 

 

Hoi, bedankt voor jouw reactie. Ik ga dan toch op jouw aanbod in van compensatie van € 18,20. Ik zie het dan wel op mijn factuur.

Bedankt...

Bekijk origineel

9 reacties

  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 180 reacties
  • 16 december 2023

Als je een afspraak met @Hajar van Odido had helpt dit je hopelijk snel. Misschien na het weekend?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 16 december 2023

Die afspraak werd al 2 maanden geleden gemaakt 😳


  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 180 reacties
  • 16 december 2023

Misschien haakt een andere moderator er op in.

Hopelijk word je snel geholpen, In het weekend kan het soms wat langer duren.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Nononsens, mijn collega Hajar is momenteel afwezig, dus ik help je graag verder!

Ik zie dat Hajar inderdaad heeft doorgegeven dat je gebruik wil maken van de korting en dat je ook bent teruggebeld met de vraag om een kruistest uit te voeren. Had je dit ook gedaan? Als de problemen ook in een ander toestel blijven, laat het me dan weten. Ik heb in ieder geval de aanvraag voor 20% korting op 6 maanden voor je doorgezet naar de juiste afdeling. Ik verwacht dat ze de korting spoedig toepassen. Ik laat de case hier graag achter, zodat we deze snel terug kunnen vinden: 67877723.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 18 december 2023

Ik heb de kruistest idd uitgevoerd, ook op ander toestel slecht/geen bereik. Zelf een nieuwe simkaart bij jullie gekocht maar niets helpt. Heb nu thuis standaard helemaal geen verbinding meer ðŸ¤”

Wil niet overstappen omdat ik net overgestapt was naar Odido internet en krijg dan klantvoordeel. Zat al jaren bij Tele2 en nooit problemen met verbinding gehad.

Zie de korting met belangstelling tegemoet.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi, ah goed dat je de kruistest hebt gedaan. Minder leuk dat je nog steeds geen bereik hebt. Door een foutje in het systeem kan ik geen 20% korting op de komende maanden geven, dus ik wil het op een andere manier oplossen, namelijk door de totale korting in 1 keer als credit voor je in te schieten. Met jouw (lage) maandkosten komt de compensatie uit op € 2,20 per maand en een totaal van € 13,20. Daarbij crediteer ik ook met alle liefde de nieuwe simkaart. Dan kom je op een credit van € 18,20. Deze wordt dan verrekend met je volgende factuur/facturen.

Ik snap volledig dat je niet wil overstappen en klantvoordeel is natuurlijk heerlijkals je ook een internet-abonnement hebt. Echter is helemaal geen verbinding niet ideaal… Ik zeg het natuurlijk niet graag, maar wellicht komt het kosteloos opzeggen van je mobiele abonnement toch beter uit voor jou i.p.v. de netwerkcompensatie. Denk er rustig over na en dan hoor ik het graag van je. Mocht je verder toch wel verbinding hebben (buitenshuis etc.) dan snap ik volledig dat je liever voor de compensatie gaat en Klantvoordeel blijft houden! 

Voor nu een hele fijne avond! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • Antwoord
  • 20 december 2023
Marciano van Odido schreef:

Hi, ah goed dat je de kruistest hebt gedaan. Minder leuk dat je nog steeds geen bereik hebt. Door een foutje in het systeem kan ik geen 20% korting op de komende maanden geven, dus ik wil het op een andere manier oplossen, namelijk door de totale korting in 1 keer als credit voor je in te schieten. Met jouw (lage) maandkosten komt de compensatie uit op € 2,20 per maand en een totaal van € 13,20. Daarbij crediteer ik ook met alle liefde de nieuwe simkaart. Dan kom je op een credit van € 18,20. Deze wordt dan verrekend met je volgende factuur/facturen.

Ik snap volledig dat je niet wil overstappen en klantvoordeel is natuurlijk heerlijkals je ook een internet-abonnement hebt. Echter is helemaal geen verbinding niet ideaal… Ik zeg het natuurlijk niet graag, maar wellicht komt het kosteloos opzeggen van je mobiele abonnement toch beter uit voor jou i.p.v. de netwerkcompensatie. Denk er rustig over na en dan hoor ik het graag van je. Mocht je verder toch wel verbinding hebben (buitenshuis etc.) dan snap ik volledig dat je liever voor de compensatie gaat en Klantvoordeel blijft houden! 

Voor nu een hele fijne avond! 

 

Hoi, bedankt voor jouw reactie. Ik ga dan toch op jouw aanbod in van compensatie van € 18,20. Ik zie het dan wel op mijn factuur.

Bedankt...


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi, uiteraard graag gedaan! Ik heb zojuist de credit ingevoerd en ik heb je per mail een bevestiging gestuurd. Laat je het me weten of je deze hebt ontvangen? De credit wordt met de volgende factuur/facturen verrekend. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community en ik staan voor je klaar!😊


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 21 december 2023

Ik heb de mail idd ontvangen. Bedankt voor de afhandeling.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen