Skip to main content
Beantwoord

Blokkade na betalingsregeling


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb woensdag een betalingsregeling getroffen, alleen mijn sim is nog steeds geblokkeerd. Hoort dit zo of is er iets mis gegaan?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Henk1711 

Op deze pagina lees je alles over betalen, je vindt er ook informatie over betaalafspraken.

Zie je de regeling wel in je My T-Mobile account staan en is de eerste betaling al voldaan? Je blokkade wordt meestal binnen een uur opgeheven en je hoeft dan alleen je telefoon even opnieuw te starten.

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20821 reacties
  • Antwoord
  • 23 maart 2023

Hallo @Henk1711 

Op deze pagina lees je alles over betalen, je vindt er ook informatie over betaalafspraken.

Zie je de regeling wel in je My T-Mobile account staan en is de eerste betaling al voldaan? Je blokkade wordt meestal binnen een uur opgeheven en je hoeft dan alleen je telefoon even opnieuw te starten.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 23 maart 2023
Waqqas schreef:

Hallo @Henk1711 

Op deze pagina lees je alles over betalen, je vindt er ook informatie over betaalafspraken.

Zie je de regeling wel in je My T-Mobile account staan en is de eerste betaling al voldaan? Je blokkade wordt meestal binnen een uur opgeheven en je hoeft dan alleen je telefoon even opnieuw te starten.


De eerste betaling staat gepland voor 4 april. De regeling staat wel in mijn T-Mobile account.. 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20821 reacties
  • 23 maart 2023

@Henk1711 

In de link zie ik bij de veelgestelde vragen ook staan dat als je geblokkeerd bent de blokkade pas wordt opgeheven nadat alle betalingen binnen zijn.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 24 maart 2023

Klopt, die heb ik gezien. Alleen staat er dat je een blokkade krijgt naar bellen en internetten in het buitenland. Ik heb een blokkade op alles.

 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 27 maart 2023

Hi @Henk1711 

Is de blokkade voor gebruik in Nederland inmiddels opgeheven? Anders kijk ik graag met je mee of je betaalregeling goed is verwerkt en welke blokkades actief zijn. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Ik kijk dan graag met je mee!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen