Skip to main content
Beantwoord

Geen bereik 4G in het buitenland


Ik zit in spanje en heb geen 4G bereik, heb al het andere uitgesloten, had dit probleem ook in spanje, terug in Nederland hebben ze nieuwe simkaart erin gestopt en zou het probleem zijn verholpen… maar niet dus.. kan t mobile op geen enkele manier bereiken 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @mariposita 1 

Gaat het alleen om 4G of ook bellen en sms'en dus geen netwerk?

Hier kun je kijken welke netwerken in Spanje werken en welke 4G hebben :

https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/dekking-buitenland

Controleer ook of mobiele data en roaming aan staan.

Heb je verder geen openstaande facturen of blokkades in je My T-Mobile account?

Indien je abonnement nog niet ouder is dan 2 maanden dan staat er standaard nog een blokkade op voor gebruik in het buitenland.

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

11 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20995 reacties
  • Antwoord
  • 14 juli 2022

Hallo @mariposita 1 

Gaat het alleen om 4G of ook bellen en sms'en dus geen netwerk?

Hier kun je kijken welke netwerken in Spanje werken en welke 4G hebben :

https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/dekking-buitenland

Controleer ook of mobiele data en roaming aan staan.

Heb je verder geen openstaande facturen of blokkades in je My T-Mobile account?

Indien je abonnement nog niet ouder is dan 2 maanden dan staat er standaard nog een blokkade op voor gebruik in het buitenland.


  • Auteur
  • Debutant
  • 3 reacties
  • 14 juli 2022

Alles wat hier gezegd is is verder gechecked en bekeken…. Daarom snap ik het ook niet … maar ik kan niemand bereiken vsn t mobile op geen enkele manier 


  • Auteur
  • Debutant
  • 3 reacties
  • 14 juli 2022

En het gaat dus ook idd om niet kunnen bellen, sms’en.. en niet alleen 4G


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20995 reacties
  • 14 juli 2022

@mariposita 1 

Heb je toevallig de mogelijkheid om je simkaart in een andere toestel te testen?


  • Auteur
  • Debutant
  • 3 reacties
  • 14 juli 2022

Er is net een nieuwe simkaart ingezet in een t mobile winkel, want ik had nl dit zelfde probleem oom 2 maanden terug in Schotland. Terug in Nederland konden ze niks vinden, hebben er nieuwe simkaart ingezet, maar nu in spanje weer hetzelfde probleem en ik heb echt geen idee waar het mee te maken heeft… 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 15 juli 2022

Hi @mariposita 1 

Ik heb direct je gegevens gecontroleerd en je hebt ook geen blokkades actief. Van welk toestel maak jij gebruik? Heb je je toestel opnieuw gestart en geprobeerd handmatig een netwerk te selecteren in Spanje? Op deze pagina zie je met welke providers je verbinding kan maken. Heb je ook de mogelijkheid om je nieuwe simkaart in een ander toestel te testen? Dan kunnen we controleren of het aan de simkaart of toestel ligt.

We horen graag van je. 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 3 augustus 2022

Ik heb exact hetzelfde probleem nu in Spanje. Heb jij een oplossing gevonden? Ligt het aan t-mobile? Want de rest van mijn gezin (en die hebben geen t-mobile) hebben geen problemen….


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20995 reacties
  • 3 augustus 2022
Waqqas schreef:

Hallo @mariposita 1 

Gaat het alleen om 4G of ook bellen en sms'en dus geen netwerk?

Hier kun je kijken welke netwerken in Spanje werken en welke 4G hebben :

https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/dekking-buitenland

Controleer ook of mobiele data en roaming aan staan.

Heb je verder geen openstaande facturen of blokkades in je My T-Mobile account?

Indien je abonnement nog niet ouder is dan 2 maanden dan staat er standaard nog een blokkade op voor gebruik in het buitenland.

Hallo @Asje28 

Bovenstaande ook allemaal doorgenomen?


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 3 augustus 2022

Alleen 4G. Geeft wel aan dat ik 4G heb maar dus niet. Verder alles gechecked, telefoon uitgezet, blokkades gechecked, geen openstaande rekeningen etc.

 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 4 augustus 2022

Hi @Asje28 

Ik wil graag met je meekijken of je toch nog blokkades actief hebt. Zou je mij een privébericht met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN kunnen sturen? Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 4 augustus 2022

Hajar ik heb je een berichtje gestuurd 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen