Skip to main content
Beantwoord

Zeer traag internet 4g

  • 22 juni 2022
  • 1 reactie
  • 454 Bekeken

Al enige tijd heb ik op een aantal mobiele nummers zowel een 06 nummer als een 097 nummer zeer traag internet

Het nummer 0970 wat in een Huawei E5576 zit heeft echt waardeloos internet, heb al van alles geprobeerd met de instellingen zoals de APN welke smartsites.t-mobile, een simwissel uitgevoerd echter op de Huawei dongel blijft de snelheid bekabeld op de computer zeer traag (4.55 down /3.16 up) en dit zijn nog goede waardes wat normaal gesproken  veel hoger moet zijn, de tests heb ik op verschillende postcodes uitgevoerd met steeds hetzelfde effect, testen met andere T Mobile simkaartjes gaf eigenlijk hetzelfde beeld.
Ook heb ik het simkaartje rechtstreeks in mijn mobiele toestel gedaan en daar geeft het een snelheid aan van 92.5 MB down echter slechts een upload van 1.90
Stopte ik een Vodafone simkaart in de dongel dat was het volle bak 105.73 down en 24.54 up
Het bovenstaande is ook uitgevoerd met een E5577Cs-321 en dat geeft exact hetzelfde beeld wie o wie heeft een oplossing

Het 06 nummer wat ik heb heeft slechts een upload van 6,39 MB en down 2,24 MB op diverse postcodes
Wat is er eigenlijk met de T-Mobile abonnementen aan de hand en komen bovenstaande issus bij andere mensen ook voor?

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @Angelika91 

Wat jammer dat problemen ervaart met je verbinding. Heb je de dekking in jouw omgeving al gecontroleerd op onze dekkingskaart? Als je de postcode invoert dan kun je de huidige dekking bekijken en als je klikt op Meld een probleem dan kun je hier een melding van maken. Onze netwerkspecialisten gaan dit dan verder onderzoeken en zullen je voorzien van een terugkoppeling. 

Ik hoop dat je zo verder komt! 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 22 juni 2022

Hi @Angelika91 

Wat jammer dat problemen ervaart met je verbinding. Heb je de dekking in jouw omgeving al gecontroleerd op onze dekkingskaart? Als je de postcode invoert dan kun je de huidige dekking bekijken en als je klikt op Meld een probleem dan kun je hier een melding van maken. Onze netwerkspecialisten gaan dit dan verder onderzoeken en zullen je voorzien van een terugkoppeling. 

Ik hoop dat je zo verder komt! 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen