Skip to main content
Beantwoord

eSim niet geactiveerd

  • 27 januari 2022
  • 3 reacties
  • 422 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Vandaag 13 pro opgehaald en alles overgezet van 11 pro, so far so good.

Vervangende e-sim aangevraagd en nu krijg ik bij het scannen van de QR code, dat installeren niet mogelijk is. Iemand een idee?

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @jellerom 

Gefeliciteerd met je nieuwe iPhone 13. Ik hoop dat die goed bevalt! 

ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je momenteel een actieve eSim hebt. Is het gelukt om de eSim goed te installeren? Anders kun je op deze pagina een instructievideo vinden waarin stapsgewijs wordt uitgelegd hoe je de eSim kan downloaden en activeren. 

Ik hoop dat je zo verder komt en als je nog vragen hebt, laat het vooral weten! 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 28 januari 2022

Hi @jellerom 

Gefeliciteerd met je nieuwe iPhone 13. Ik hoop dat die goed bevalt! 

ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je momenteel een actieve eSim hebt. Is het gelukt om de eSim goed te installeren? Anders kun je op deze pagina een instructievideo vinden waarin stapsgewijs wordt uitgelegd hoe je de eSim kan downloaden en activeren. 

Ik hoop dat je zo verder komt en als je nog vragen hebt, laat het vooral weten! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 28 januari 2022

Dank voor je reactie Hajar,

 

Maar de enige actieve E-sim staat op mijn oude toestel. Ik kreeg gisteren bij het instaleren van de nieuw aangevraagde e-sim de melding dat ‘het nu niet mogelijk was’ 

Zojuist via de Website weer geprobeerd maar nu krijg ik de melding dat ik gisteren reeds een e-sim heb aangevraagd en dat ik nu 7 dagen moet wachten?????? Help

 

Groet Jelle 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 28 januari 2022

Hi @jellerom 

ik zie dat je een zakelijk account hebt en dus kun je het beste contact opnemen met onze zakelijke klantenservice dan helpen mijn collega’s je direct verder. Je kan ze gratis bereiken op 0800 7112. 

Ik hoor graag of het lukt!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen